اجرای برنامه‌های هفته سلامت با رویکرد اجتماعی شدن

دبیر اجرایی هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هفته سلامت با رویکرد اجتماعی شدن مقوله سلامت برگزار می‌شود، گفت:در این زمینه برای نخستین بار در سطح کشور جشن شب سلامت برگزار و استان گیلان نیز همزمان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های هفته سلامت با رویکرد اجتماعی شدن

به گزارش پانا از گیلان،طلعت کاویانی با بیان اینکه 1 تا 7 اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است،اظهار کرد:شعار این هفته «سلامت برای همه، در همه جا» است.

وی با بیان اینکه هفته سلامت با رویکرد اجتماعی شدن مقوله سلامت برگزار می‌شود،گفت:در این زمینه برای نخستین بار در سطح کشور جشن شب سلامت برگزار و استان گیلان نیز همزمان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد:این برنامه در پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار میشود و در این برنامه علاوه بر برپایی ایستگاه سلامت،نسبت به تبیین برنامه‌های اجتماعی شدن سلامت در سطح استان نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

کاویانی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی،نواختن زنگ سلامت در مدارس،برپایی سفره سلامت،انجام مشاوره خدمات غربالگری،برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس با همکاری نهادهای اجتماعی،ارائه خدمات رایگان سلامت،عیادت از بیماران و توزیع بسته‌های سلامت،اعزام تیم درمانی به مناطق محروم،برگزاری همایش سلامت،اجرای جشن شب سلامت، برپایی ایستگاه سلامت و سخنرانی ائمه از برنامه های هفته سلامت در گیلان است.

وی افتتاح پروژه‌های بهداشتی درمانی استان در طول هفته سلامت را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار