برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری درهمدان

همدان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در کانون مهدیه همدان خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۴۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری درهمدان

حسن آقا یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان گفت: در این مسابقات مسیر حرکت دانش‌آموزان به سمت کارآفرینی و اشتغال است چراکه در دستورالعمل‌های وزارتخانه‌ای به استان‌ها همواره به این موضوع مهم تأکید شده است .

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقش موثری در تقویت روحیه مشارکت‌جویی و تعاون بین دانش‌آموزان و همچنین آموختن یک مهارت به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را به همراه دارد .

یوسفی تصریح کرد: این مسابقات در 72 گرایش و با حضور بیش از 155 هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی برگزار شد.

وی اظهار کرد: در مرحله استانی مسابقات مذکور هزار نفر پسر و 900 نفر دانش آموز دختر با هم رقابت می کنند که از امروز آغاز و تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

یوسفی با اشاره به اینکه، مسابقات استانی به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار میشود افزود: آن دسته از فعالیت هایی که قابلیت حضور در مرحله استانی را داشته باشند به مرحله حضوری راه پیدا میکنند و در ادامه رتبه های اولی انتخاب و به مرحله کشوری اعزام میشوند.

یوسفی به حضور فعالانه دانش آموزان همدانی در مسابقات فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: دو سال گذشته رتبه اول کشور در حوزه فرهنگی و هنری و سال گذشته در حوزه اخلاقی رتبه برتر مربوط به استان همدان است.

یوسفی با بیان اینکه برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزی تا پایان شهریورماه سال 97 به طول می‌انجامد، خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقات در مرداد ماه در اردوگاه‌ باغرود نیشابور با یکدیگر به رقابت کشوری می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار