پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به مناسبت روز ارتش

سنندج(پانا)-حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به مناسبت روز ارتش

متن پیام به این شرح است:

سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، نشان داده که نیروهای ارتش از آمادگی لازم و کامل برای مقابله با هر نوع تهدید و تجاوز برخوردار هستند. نیروهای مسلح پناهگاه مستحکم ملت و یکی از راه‌های تحقق امنیت کشور هستند. دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به ویژه نیروی زمینی در کردستان علاوه بر مقابله با رژیم بعثی در مرزهای استان با ضد انقلاب هم در این منطقه مبارزه می‌کردند و سال‌های زیادی در راه حفظ آب و خاک میهن‌شان دفاع کردند. امروزه علیرغم وجود برخی ناامنی‌ها در بسیاری از نقاط جهان، اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و در سایه تدابیر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، همدلی دولت و ملت و پشتیبانی نیروهای مسلح از نظام، خوشبختانه کشور از امنیت بسیار بالا و مثال زدنی برخوردار است.
نام‌گذاری ۲۹ فروردین هر سال به‌نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) بود، تا پاسخ مناسبی در برابر وفاداری ارتشیان به آرمانهای انقلاب اسلامی باشد. زنده باد یاد و خاطره سرداران رشید ارتش جمهوری اسلامی ایران و پاینده باد نامهایی همچون کلاهدوز، نامجو، صیادشیرازی، آبشناسان، کشوری، بابایی، لشکری، ستاری، نصرت‌زاده، ثابت، عبادت، شهرامفر، مخبری و صدها شهید گلگون کفن دیگر که با اهدای خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار