اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمه

بجنورد (پانا)-اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمه با محوریت برنامه ریزی هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمه

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمه؛ اسماعیل مکرمی سرپرست فرمانداری گرمه در نخستین جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان ابراز امیدواری کرد این شورا زمینه های لازم جهت ایجاد همزبانی، همدلی و همراهی بیش از پیش برای تصمیم سازی و اتخاذ سیاست اجرایی متناسب با نیازهای شهرستان را فراهم نمایند تا مشکلات به تدریج رفع گردد و در نهایت اعتلای کیفی تعلیم و تربیت محقق شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش اساسی در پیشرفت و آینده جامعه دارد، افزود: هر چقدر آموزش و پرورش وظیفه آموزشی و تربیتی خود را بهتر و اثر بخش‌تر انجام دهد، قطعاً نیروی انسانی خروجی از آن، انسان‌های کارآمد بوده و در رشد و توسعه جامعه موثر خواهند بود.

مکرمی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته معلم، برگزاری برنامه‌های هفته مقام معلم و تجلیل از معلمان را مهم خواند و اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از معلمان است که مقام معلم و جایگاه معلم را در جامعه یادآوری کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در سال‌‌جاری شورای آموزش و پرورش گرمه فعال‌تر، اصولی‌ و تخصصی‌ تشکیل شود تا خروجی بهتری جهت رفع مشکلات به دنبال داشته باشد.

حجة الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه نیز در ادامه به اهمیت مقام معلم از دیدگاه قرآن و احادیث پرداخت و معلمان را متولیان فکری و فرهنگی جامعه دانست و افزود: معلمان ما باید در جهت هدایت نسل جوان و نوجوان میهن اسلامی ، تمام تلاش خود را بکار ببرند.

امام جمعه گرمه مسئله اصلی در آموزش و پرورش را در کنار مسائل آموزشی، اخلاق و تربیت عنوان نموده و اضافه کرد: هدایت یک جوان و دانش آموز ثوابش از عبادت نیز بالاتر است و هدایت صحیح نقش والایی در رشد انسان ها دارد و بخش اعظمی از نقش هدایتگری جامعه و نسل جوان نیز بر عهده معلمان عزیز می باشد.

مقصودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در سخنانی ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل شورای آموزش و پرورش، گزارشی از اقدامات سال 96 را برای اعضا ارائه و برنامه های سال جدید را بیان کرد.

وی ضمن مهم خواندن بزرگداشت مقام معلم و اهمیت حفظ شان و جایگاه معلمان در جامعه، به تشریح برنامه های هفته معلم در سطح شهرستان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار