برگزاری افتتاحیه نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات هنرستان های کاشمر

کاشمر(پانا)- نمایشگاهی از توانمندی های دانش آموزان هنرستان های کاشمر توسط مدیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از مسئولین در نگارخانه ارشاد افتتاح شد. شهردار کاشمر در این مراسم گفت: آماده ی همکاری با هنرستان ها هستیم و از آثارشان در بخش های هنری و صنعتی استقبال خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری افتتاحیه  نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات هنرستان های کاشمر

هنرستان های دخترانه و پسرانه فنی حرفه ای و کاردانش کاشمر به منظور معرفی آثار و توانمندی های خود٬ نمایشگاهی را به مدت چهار روز در نگارخانه ی ارشاد برپا کردند که با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شد.

جعفر سلیمانی شهردار کاشمر اظهار کرد: از مدیر آموزش و پرورش و مدیران هنرستان ها تشکر میکنیم که آثار دانش آموزان را در معرض دید قرار میدهند تا جامعه ظرفیت های هنرستان ها را ببیند و سطح توانایی دانش آموزان به بیرون منتقل شود.به خصوص هنرستان رازی که در مراسمات مختلفی همچون برنامه های نوروزی از استعداد های هنرآموزان استفاده کردیم .
سلیمانی در ادامه خاطر نشان کرد: آماده ی همکاری با دیگر هنرستان ها هستیم و از آثارشان در بخش های هنری و صنعتی استقبال خواهیم کرد.

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش راجع به هدف از برگزاری این نمایشگاه ها گفت: نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان هنرستان کاشمر به منظور ایجاد حس خودباوری و نمایش توانمندی های دانش آموزان به عرضه و فروش محصولات خودشان بر پا شده است و تقویت طرح توسعه متوازن و معرفی رشته های هنرستانی یکی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه بوده است‌ که امیدواریم بتوانیم با معرفی مشاغل به دانش آموزان به ویژه مشاغل و رشته های هنرستان٬ راهنمای خوبی باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار