برگزاری دوره خبرنگاری در شهرستان بافق

بافق(پانا)- صبح دوشنبه 27 فروردین 97 سومین دوره آموزش خبرنگاری توسط خبرگزاری پانا یزد درکانون شهید باهنر بافق برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۳۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره خبرنگاری در شهرستان بافق

در این دوره آموزشی حدود ۴۰ نفر از دانش آموزان علاقمند به خبرنگاری در کلاس آموزش خبرنگاری که در محل کانون شهید باهنر بافق برگزار گردید با اصول و قواعد خبرنویسی آشنا شدند.
سرپرست خبرگزاری پانا یزد در این رابطه بیان داشت : پانا خبرگزاری کانون دانش آموزی، از تابستان 82 فعالیت رسمی خود را در کشور آغاز کرده که این خبرگزاری در شهرستان بافق نیز با جذب دانش آموزان علاقمند تاکنون کلاس اموزشی برای بیش از 150 نفر در 3 سال گذشته برگزار کرده است.
محمدعلی سلیم پور با اشاره به اینکه پانا تنها رسانه آموزشی ایران است اظهار داشت : پانا، تنها رسانه ای است که دانش آموز کارتابل خبر دارد و می تواند اقدام به تهیه خبر کند و خبر تهیه شده توسط مسئولان استانها بعد از ویرایش و تصحیح تأیید و منتشر می شود .
وی افزود : در هر سال تحصیلی دوره های آموزشی در تمام مناطق استان برگزار میگردد و در سال تحصیلی جاری تا کنون بیش از 750 نفز دانش آموزان استان در این دوره ها شرکت کرده اند.

در پایان این دوره آموزشی یک دستگاه دوربین عکاسی که با همراهی و مساعدت فراندار بافق جهت نمایندگی خبرگزاری پانا در بافق تهیه شده بود توسط رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد به این نماینگی تحویل داده شد.

خبرنگار:/الناز خالقدادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار