مدیر آموزش و پرورش مریوان خبر داد: برگزاری سرود همگانی 5400 نفری پیش کنگره شهدای استان کردستان

مریوان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش مریوان از اجرای سرود همگانی پیش کنگره 5400 شهید استان کردستان با حضور 5400 دانش آموز شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش مریوان خبر داد:  برگزاری سرود همگانی 5400 نفری پیش کنگره شهدای استان کردستان

بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش مریوان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای سرود همگانی دانش آموزان ویژه پیش کنگره 5400 شهید استان کردستان در محل فرمانداری برگزار شد؛ با اشاره به در پیش بودن کنگره5400 شهید استان کردستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموزی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند

وی تصریح کرد:اگر فرهنگ ناب شهید و شهادت در جامعه تضمین کننده سلامت جامعه و ناکام کننده دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان است.

بهمن عرفانی با بیان اینکه یادواره های شهدا و برگزاری همایش ها و کنگره هایی با موضوع شهید و شهادت به زنده شدن یاد و نام شهدا را در پی خواهد داش،تأکید کرد: آموزش و پرورش هم در این راستا از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود:آموزش و پرورش مریوان در نظر دارد با همکاری فرمانداری شهرستان مریوان مقدمات اجرای سرود همگانی پیش کنگره 5400 شهید استان کردستان را با شرکت 5400 دانش آموز در زمین فوتبال ورزشگاه زاگرس این شهرستان با موضوع شهید و شهادت برگزار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار