آمادگی استان فارس برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی فارس از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی استان فارس برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی

محسن کلاری صبح امروز در دومین جلسه ستاد انتخابات مجلس دانش آموزی استان فارس اظهار داشت: بیش از 300 دانش آموز عضو شوراهای دانش آموزی مناطق در این انتخابات شرکت می کنند.

وی ادامه داد: 120 نفر دختر و پسر نامزد حضور در نهمین دوره مجلس دانش آموزی هستند که در این رقابت 18 نفر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی انتخاب می شوند که 8 نفر آنان به عنوان نمایندگان استان فارس وارد مجلس دانش آموزی می شوند.

کلاری با اشاره به اهمیت و نقش مجلس دانش آموزی تاکید کرد: دانش آموزان امروز مدیران فردای کشور هستند و مجلس دانش آموزی نوعی تمرین دموکراسی و آمادگی برای ایفای نقش و پذیرش مسئولیت در آینده توسط این دانش آموزان است .

کلاری استفاده از ظرفیت مجلس دانش آموزی را فرصتی برای کاهش فاصله وشکاف بین دانش آموزان و سیستم آموزشی دانست.

انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزی فارس روزهای 28 و 29 فروردین ماه سال جاری در شیراز برگزار می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس افزود: اختتامیه هشمین دوره مجلس دانش آموزی روزهای 3، 4 و 5 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود و پس از آن نهمین دوره مجلس دانش آموزی آغاز به کار خواهد کرد.

در این جلسه مهران عباسی و شیرین بزدی از نمایندگان هشتمین دوره مجلس دانش آموزی نیز به بیان نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر این انتخابات پرداختند.

www.pana.ir/photo/812913

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار