رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد

ارسال برنامه سنواتی سازمان نهضت سوادآموزی برای وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور بر برنامه محوری، توجه به شعار سال و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش به عنوان مبنای تدوین برنامه سنواتی در سال97 تاکید کرد که این محورها با حضور نمایندگان استان‌ها مصوب و طی نامه‌ای برای وزیر آموزش و پرورش ارسال شده است.

کد مطلب: ۸۱۱۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال برنامه سنواتی سازمان نهضت سوادآموزی برای وزیر آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، اولین جلسه شورای معاونین، مدیران کل و مشاوران سازمان نهضت سوادآموزی با حضور علی باقرزاده رئیس این سازمان تشکیل شد.

باقرزاده در این جلسه ضمن تبریک سال جدید عنوان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، آموزش و پرورش می‌تواند بعنوان بزرگترین نهاد مصرف کننده و تولید کننده در عملیاتی شدن آن نقش آفرینی کند و با یک برنامه‌ریزی دقیق به اهداف پیش بینی شده دست یابد.

وی در ادامه ضمن اشاره به محورهای 7 گانه ابلاغ شده از سوی وزیر آموزش و پرورش در خصوص تدوین برنامه‌های سال 1397، افزود: سازمان نهضت سوادآموزی با الهام گرفتن از این محورها و شعار سال، رویکرد، اهداف و سیاست‌های خود را تدوین و با حضور نمایندگان استان‌ها مصوب کرده و طی نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش ارسال کرده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: سازمان باید با در نظر گرفتن محورهای ابلاغی وزارت آموزش و پرورش و سیاست‌های سال 1397، برنامه سنواتی سازمان را تهیه و با در نظر گرفتن این اسناد، برنامه مورد انتظار وزارت آموزش و پرورش را تدوین و ارائه کند.

در انتهای جلسه، باقرزاده ضمن مرور اولویت‌های کاری سازمان نهضت سوادآموزی در سال 1397، محورهای ذیل را بعنوان جمع بندی جلسه مورد تاکید قرار داد:

همه مدیران دفاتر با توجه به سیاست‌های سال 1397 سازمان و چهارچوب ابلاغی وزارت متبوع، موظفند برنامه عملیاتی سال 1397 را تهیه و ارائه کنند.

با توجه به در پیش بودن گردهمایی معاونان سوادآموزی استان‌ها لازم است اقدامات لازم برای اخذ مجوز صورت پذیرد و تمام سوالات و پیشنهادات مطروحه از سوی کارگروه‌های گردهمایی قبلی، بررسی و تعیین تکلیف شود.

عناوین و ترکیب کارگروه‌های جدید تعیین شده و تمامی اطلاعاتی که باید معاونان استان‌ها در جلسه به‌ همراه داشته باشند، حداقل دو هفته قبل از تشکیل گردهمایی اعلام شود.

در زمینه خرید تجهیزات مورد نیاز استان‌ها ( براساس فهرست جمع آوری شده)، مراکز آموزشی و بخش‌های مختلف سازمان اقدام شود. همچنین مصوبات اجرا نشده سال قبل با جدیت دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار