مسئول هیأت تنیس روی میزشهرستان فردوس :

برترین های مسابقات تنیس روی میزجام نوروز در فردوس مشخص شدند

فردوس (پانا) ـ مسئول هیأت تنیس روی میزشهرستان فردوس گفت : شهرستان فردوس میزبان مسابقات جام نوروز (گرامیداشت میلادحضرت علی ابن ابیطالب (ع) بود که با شکوه و نظمی خاص و در عین حال بسیار فشرده و نفس گیر در سالن تنیس روی میزمجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس برگزارشد.

کد مطلب: ۸۱۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برترین های مسابقات تنیس روی میزجام نوروز در فردوس مشخص شدند

مسئول هیأت تنیس روی میزشهرستان فردوس عنوان کرد: شهرستان فردوس میزبان مسابقات جام نوروز (گرامیداشت میلادحضرت علی ابن ابیطالب (ع) بود که با شکوه و نظمی خاص و در عین حال بسیار فشرده و نفس گیر در سالن تنیس روی میزمجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس برگزارشد.

محمدحسین باکمال تعداد تیم های شرکت کننده دراین مسابقات را 12 تیم از شهرستان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: بیش از 40 نفر نیز در رشته انفرادی دراین مسابقات شرکت کردند.

وی اسقبال تنیس بازان شهرستان های خراسان جنوبی و رضوی را از این مسابقات علیرغم تعطیلات نوروزی و اطلاع رسانی محدود، عالی توصیف کرد و گفت: در این مسابقات 2 تیم ازمشهد 2 تیم از فردوس و شهرستان های بیرجند، قوچان، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، بجستان، خضری و گلبهار از استان های خراسان جنوبی ورضوی هرکدام یک تیم حضور داشتند.

باکمال افزود : براساس برنامه ریزی انجام شده مقررشده بود مسابقات جام نوروز درشهرستان فردوس طی روزهای جمعه دهم و شنبه یازدهم فروردین ماه برگزار شود که براساس خواسته شرکت کنندگان مقرر شد. در یک رقابت فشرده با برگزاری تعداد بازی های بیشتر در پایان روز جمعه نتایج مسابقات نیز مشخص شود و بر همین اساس تا ساعت 23 جمعه شب، مسابقات در رشته تیمی و انفرادی ادامه یافت و تیم ها و نفرات برتر مشخص شدند.

مسئول هیأت تنیس روی میزفردوس در این مسابقات، تیم باشگاه برتر پینگ پنگ بیرجند با عضویت آقایان علیرضا چمنی، امید عباسپور و امیرحسین عباسپور مقام اول، تیم باشگاه غفاری مشهد با عضویت آقایان نیما غفاری، کیوان غفاری و نوید غفاری مقام دوم و تیم های فردوس وتربت حیدریه با عضویت آقایان علیرضا یاسری، مهدی اخروی و علی بذرافشان از فردوس و آقایان: علی اسکندری، امیرکام سروی، رسول بهرامی و مهدی بخشی ازتربت حیدریه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در رشته انفرادی آقای امیرحسین عباسپور مقام اول، امید عباسپور مقام دوم و آقایان مهدی اخروی محبی و علی بذرافشان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار