شهردار قدس:

بودجه سال 97 شهرداری قدس بی‌سابقه است

شهرقدس ( پانا ) - شهردار قدس گفت:بودجه سال 97شهرداری در مقایسه با ادوار گذشته بی سابقه است.

کد مطلب: ۸۱۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بودجه سال 97 شهرداری قدس بی‌سابقه است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،مسعود مختاری بودجه در نظر‌ گرفته‌شده شهرداری قدس را در سال 97 از نظر کمی و کیفی در طول ادوار گذشته بی‌سابقه دانست و اظهار داشت: تحقق این بودجه در گرو همدلی و وفاق همه مجموعه این شهرداری به‌ویژه مدیران مناطق است.

وی در ادامه افزود: اهتمام و تلاش مدیران مناطق در وصول عوارض و درآمدهای شهرداری و نیز فعال‌شدن کمیسیون‌های ماده 100، ماده 77 و بند 20 در راستای وصول مطالبات شهرداری و پیگیری اخذ حقوق قانونی شهروندان در قالب برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده و تأمین منابع مالی ما را در جهت تحقق اهداف از پیش تعیین‌شده یاری خواهد کرد.

شهردار قدس بر تشکیل جلسات مستمر کمیته درآمد توسط حوزه معاونت مالی تأکید و خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات صرفاً در شهرداری مرکزی کارساز نخواهد بود و باید به صورت دوره‌ای در مناطق، حوزه خدمات شهر و سازمان‌های تابعه شهرداری انجام شود تا مسائل و مشکلات شهری به صورت اختصاصی در مناطق پیگیری و دنبال شود.

مختاری بیان کرد: دقت در انجام هزینه‌ها و انضباط مالی بیش از گذشته در شهرداری مورد توجه قرار گیرد به گونه‌ای که بازخورد و نتایج حاصل از آن قابل لمس و مشاهده باشد.

مدیریت شهری قدس با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه معاونت عمرانی یادآور شد: پروژه‌های عمرانی خوبی از سال گذشته شروع شده است که توقع داریم این اقدامات به سمت علمی شدن بیشتر کارها پیش برود. در اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بحث نظارت بر پروژه‌های عمرانی، استفاده از مصالح باکیفیت با ماندگاری بالاتر و به‌روز مد‌نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شرایط کنونی اقتصاد کشور امری لازم و ضروری است باید تلاش کنیم که این پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری برسند تا دچار نوسانات رقمی و ارزی نشویم؛ یعنی حداکثر هر پروژه دارای یک برنامه زمان‌بندی مشخص باشد تا بتوانیم از این برنامه تبعیت کنیم و خودمان را در چارچوب و قالب یک برنامه قرار دهیم.

مختاری خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود دستگاه‌های نظارتی متعدد مردم بهترین ناظر بر اعمال و کارهای ما هستند، بنابراین برای اینکه مورد قضاوت مردم قرار گیریم و مردم نیز به نوعی ناظر ما باشند برای پروژه‌های مهم خودمان در شهر قدس تابلوی روزشمار بگذاریم و یا به کار خودمان اعتقاد داریم و پروژه را در مدت زمان معین شده ساخته و به بهره‌برداری می‌رسانیم یا این شجاعت و شهامت را داشته باشیم که اگر در اجرای پروژه تأخیری ایجاد شد از مردم بابت این تأخیر عذرخواهی کنیم. این باعث می‌شود که ما بیش از گذشته خودمان را ملزم و پاسخگو به افکار عمومی بدانیم.

/ خبرنگار : شایان میدانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار