استاندار تهران تاکید کرد:

ضرورت راه اندازی سریع خطوط ٩گانه قطار حومه ای به تهران

اسلامشهر (پانا)-استاندار تهران گفت:روزانه جمعیت زیادی از حومه وارد تهران می شوند و راه اندازی سریع خطوط ٩گانه قطار حومه ای به تهران ضروری است و اقدامات لازم نباید معطل بماند.

کد مطلب: ۸۱۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت راه اندازی سریع خطوط ٩گانه قطار حومه ای به تهران

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران، جلسه بررسی مشکلات خطوط راه آهن قطارحومه ای استان تهران به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار و با حضور احمد تواهن معاون امور عمرانی استانداری تهران و جمعی از مدیران راه آهن استان و فرمانداران شهرستانهای تهران برگزارشد .

محمدحسین مقیمی، در این جلسه با بیان اینکه استفاده از قطارهای حومه ای برای کاهش ترافیک وآلودگی هوای شهر و استان تهران ضروری است، تأکید کرد: رفع سریع مشکلات خطوط ٩ گانه قطارهای حومه ای استان تهران در اولویت است و با هم افزایی فرمانداران، شهرداری و دستگاه ها لازم است مشکلات و موانع موجود مرتفع شود .

وی در ادامه افزود: روزانه حجم زیادی جمعیت از حومه وارد تهران می شوند و راه اندازی سریع خطوط ٩گانه قطار حومه ای به تهران ضروری است و اقدامات لازم نباید معطل بماند .

دراین جلسه مشکلات وجزئیات احداث خطوط قطارحومه ای دراستان تهران شامل،خطوط تهران به شهرستانهای هشتگرد،قدس،کرج، شهریار،ملارد،اسلامشهر،بهارستان،رباط کریم ،پرند،فرودگاه امام(ره )قرچک،ورامین،گرمسار،پاکدشت، پردیس و امتداد خط سه قطارحومه ای از آزادگان به اسلامشهر بررسی شد .

سپس در بخش دیگری از جلسه ،راهکارهای بررسی و رفع مشکلات زیرگذر و روگذر برای راه اندازی قطار حومه ای در شهرستان قرچک در دستور کار قرار گرفت .

در این جلسه مقرر شد گزارش مطالعات نقشه های به دست آمده از سوی دستگاه های مختلف برای راه اندازی سریع خطوط قطار حومه ای تا ٤٨ ساعت آینده به دفتر فنی استانداری ارائه شود .

شایان ذکر است ، با دستور استاندارتهران قرار است جلسات بررسی مشکلات خطوط قطار حومه ای استان هر دو هفته یکبار در محل استانداری برگزارشود.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار