هراز و چالوس عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

مازندران (پانا) - رفت و آمد انواع وسیله نقلیه در جاده هراز و چالوس از عصر امروز جمعه۱۷ فروردین یک‌طرفه می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۱۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هراز و چالوس عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: «رفت و آمد انواع وسیله نقلیه در جاده هراز محدوده آب اسک به سمت رودهن و جاده چالوس از مرزن آباد به کرج عصر امروز ۱۷ فروردین یک‌طرفه می‌شود.»

او با اعلام اینکه ممنوعیت رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین در جاده چالوس و هراز از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد، افزود: «آمد وشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز ۱۷ فروردین از تهران به آمل و بر عکس ممنوع است.»

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد وشد انواع کامیون، کامیونت و تریلر از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز در جاده سوادکوه از تهران به قائمشهر و بر عکس خبر داد.

سرهنگ قدمی اعلام کرد: «آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز تا ۲ بامداد فردا شنبه از رودهن به آب اسک ممنوع است.»

او گفت: «با اعلام ماموران پلیس راه رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد، از آب اسک تا رودهن یک‌طرفه می‌شود.»

بنا به گفته رییس پلیس مازندران رفت و آمد همه وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۲ امروزتا ۳ بامداد فردا شنبه از کرج به چالوس ممنوع است.

همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ۳ بامداد فردا شنبه از چالوس به کرج یکطرفه می‌شود.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روزی آخرین وضعیت راه‌های مازندران را اعلام می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار