تغییر موضع علی دایی در برابر کارلوس کی‌روش

تهران (پانا) – سرمربی سایپا واکنشی متفاوت با هفته قبل به اظهارات کارلوس کی‌روش نشان داد.

کد مطلب: ۸۱۰۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تغییر موضع علی دایی در برابر کارلوس کی‌روش

در حالی که هفته گذشته علی دایی پیش از دیدار با پرسپولیس به درخواست کی‌روش مبنی بر اردوی خارج از برنامه ارائه شده به باشگاه‌ها واکنش منفی نشان داده بود و گفته بود: «تصمیمات کی‌روش محترم است اما به بازیکنانم نیاز داریم چرا که بازی حساسی در پیش داریم و روی بازیکنان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که نتیجه بگیریم. همیشه با تیم ملی همکاری کرده‌ایم و خواهیم کرد اما الان زمانی نیست که بازیکنان 40 روز در اختیار تیم ملی باشند. اکنون زمانی است که باشگاه‌ها از بازیکنان‌شان استفاده کنند. برای کی‌روش احترام قائلم اما فکر نکنم بخواهد از الان از بازیکنان استفاده کند.»

اما امروز سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با نفت به تکرار این سوال واکنشی متفاوت نشان داد و گفت:

« وظیفه ما این است که از تیم ملی حمایت کنیم. کاری به صحبت‌های همکاران عزیزم ندارم اما خودم با جان و دل دوست دارم به تیم ملی کمک کنم. تا الان کی‌روش بیراه نرفته و تمام کارهایی که انجام داده در خدمت تیم ملی بوده است. او به فوتبال ایران شخصیت داده و بدون دردسر به جام جهانی رفتیم. همه اینها نشان‌دهنده بزرگی این مربی است و باید با او همکاری کنیم . »

با این اظهارنظر به نظر می‌رسد علی دایی در برابر درخواست عجیب کی‌روش کوتاه آمده است و حاضر است خارج از برنامه ارائه شده بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار