همگام با بهار و همنوا با تاریخچه بهاریه های موسیقایی در «عندلیب »رادیو ایران

تهران (پانا) - پخش اثری شنیدنی از استاد امیر جاهد که با اولین امکانات ضبط صدا توسط ایشان در منزل ضبط و به تاریخ موسیقی ایران هدیه شده است.

کد مطلب: ۸۱۰۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همگام با بهار و همنوا با تاریخچه بهاریه های موسیقایی در «عندلیب »رادیو ایران

عالم موسیقی نیز همچون تمامی طبیعت با ورود بهار رنگ و بوی طراوت و تازگی به خود میگیرد و این تاثیر از گذشته های بسیار دور و در آثار اساتید بی بدیل موسیقی ایران قابل مشاهده است.

سعید مبشری تهیه کننده تنها برنامه تخصصی موسیقی در رادیو ایران گفت: این هفته و هفته پیش رو به مناسبت ورود اولین ماه بهار فرصت مناسبی است تا در عندلیب با ترنم نت های بهاری در آثار بزرگان موسیقی ایران همراه شویم .

اثری شنیدنی از استاد امیر جاهد که با اولین امکانات ضبط صدا توسط ایشان در منزل ضبط و به تاریخ موسیقی ایران هدیه شده . قطعه ای با صدای جاودانه استاد تاج اصفهانی . ترکیبی از صدای خاطره انگیز استاد بدیع زاده و بازخوانی این اثر به نام سال نو در رادیو ایران با صدای سعید اسماعیل زاده و همچنین بازخوانی تصنیف «گل اومد بهار اومد »و چند اثر شنیدنی بهاری دیگر در عندلیب این هفته رادیو ایران شنیده می شود.
«عندلیب» پنج شنبه شانزدهم فروردین ساعت 22 به شنوندگان هنردوست و هنرشناس این شبکه رادیویی تقدیم می شود .ویژه برنامه تخصصی موسیقی رادیو ایران به نویسندگی وتهیه کنندگی سعید مبشری گویندگی داود حیدری و با حضور علیرضا امینی کارشناس و پژوهشگر موسیقی هر هفته پنج شنبه ها ساعت 22 از رادیو ایران.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار