رئیس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان بوشهر:

شهرستان های ساحلی بیشترین استقبال را در میان ستاد های اسکان فرهنگیان استان داشته اند

شهرستان های ساحلی بیشترین استقبال را در میان ستاد های اسکان فرهنگیان استان بوشهر

بوشهر ( پانا ) رئیس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیشترین میزبانی از گردشگران نوروزی در شهرستان های ساحلی اتفاق افتاد و ظرفیت بیشتر مدارس این شهرستان ها استفاده شد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان های ساحلی بیشترین استقبال را در میان ستاد های اسکان فرهنگیان استان داشته اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمدحسن بردبار اظهار داشت: بیشترین میزبانی از گردشگران نوروزی در شهرستان های ساحلی اتفاق افتاد و ظرفیت بیشتر مدارس این شهرستان ها استفاده شد.

وی افزود: در این راستا از ظرفیت موجود در مدارس، خانه های معلم، اردوگاه ها، مجتمع های تفریحی، ورزشی و بین راهی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به فرهنگیان عزیز بهره گیری شده بود.

بردبار تصریح کرد: امسال با راه اندازی تیم های بازرسی محسوس و غیرمحسوس فعالیت ستادهای اسکان مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و همین مساله در کنار سایر خدمات ارائه شده موجب بالا رفتن میزان رضایتمندی مهمانان نوروزی از عملکرد ستاد اسکان آموزش و پرورش شده است.

رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و ‌پرورش استان با قدردانی از همکاری مسافران با عوامل ستادها خاطر نشان کرد: تکریم شایسته گردشگران و خدمات رسانی مطلوب و‌ بی وقفه منشور فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان در استان بوشهر است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی آموزش وپرورش استان گفت: شهرستان های گناوه، بوشهر و دیلم بیشترین تعداد مسافر را درستادهای اسکان خود داشته اند و خارک، آبپخش و بردخون کمترین تعداد مسافر را داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه دلوار بیشترین درصد غیرفرهنگی را در این میان داشته است و از شهرستان های پر جمعیت از نظر تعداد گردشگر، شهرستان گناوه بیشترین درصد میزبانی از فرهنگیان را داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار