فعالیت نوروزی گروه‌جهادی دانشگاه آزاد اسلامشهر در کرمانشاه

اسلامشهر (پانا)-مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر گفت: در حال حاضر ۸۰ نفر از دانشجو ها در روستای کوئیک کرمانشاه مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کد مطلب: ۸۱۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت نوروزی گروه‌جهادی دانشگاه آزاد اسلامشهر در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهزاد شیرعلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر، با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: بعد از زلزله‌ای که در کرمانشاه اتفاق افتاد ودرچهار مرحله گروه‌های جهادی به محل حادثه اعزام شدندو در روزهای اول گروه‌های جهادی اقدامات از قبیل شناسایی و امدادرسانی را انجام می‌دادند .

وی ادامه داد: پس از تقسیم‌کار جهت امدادرسانی در کرمانشاه با تشکیل یک اردوی ده‌روزه دیگر در روستاهای سرپل ذهاب اقداماتی از قبیل آمارگیری و توزیع اقلام، برق‌کشی چادرها، آماده‌سازی فضای کانکس‌ها و پی‌ریزی منازل انجام شد .

شیرعلی اضافه کرد: در مرحله سوم اعزام، گروه‌های جهادی پیش از نوروز97 وارد مناطق شهری شدند و اقدامات خدماتی از قبیل برق‌کشی، آماده‌سازی سرویس بهداشتی، آب‌خوری، محل شستشوی ظرف‌ها انجام دادند و در مرحله آخر اعزام‌ها، اعضای گروه جهادی در حال حاضر در روستای کوئیک هستند و در حال ساخت‌وساز منازل هستند .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر با بیان اینکه ۸۰ نفر از برادران دانشجو در روستای کوئیک مشغول خدمت‌رسانی هستند، افزود: در این مرحله اعضای گروه در قالب ساخت و ساز و تکمیل منازل، دیوار چینی، ایزوگام و رنگ آمیزی، گچ کاری، دیوار کشی مشغول فعالیت هستندو پیش بینی می شود تا پایان اردو سه خانه تحویل اهالی شود .

وی با اشاره به زمان تحویل منازل و پایان ماموریت گروه های جهادی گفت: معمولا پیش از اعزام گروه اصلی گروه پیش قراول به محل اعزام می شود و کارهای هماهنگی را انجام می دهد و گروه اصلی با تاخیر اعزام می شودو بنابراین فعالیت گروه ها تا چهاردهم فروردین ادامه دارد .

این مسئول با اشاره به بهره گیری اعضای گروه از راهنمایی های متخصصین در زمینه ساخت منازل گفت: چهار معمار فنی با تجربه و همچنین مهندسین عمران از ستاد در روستا هستند ونظارت های فنی ساخت منازل را بر عهده دارند.

/خبرگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار