برانکو: قدم به قدم پیش می رویم تا به اهداف خودمان برسیم

تهران (پانا)- سرمربی پرسپولیس هدف اول این تیم از بازی با نسف قارشی را صعود به مرحله حذفی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برانکو: قدم به قدم پیش می رویم تا به اهداف خودمان برسیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر نسف قارشی ازبکستان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز روز خیلی مهمی برای تیم ما بود تا بتوانیم نتیجه لازم را برای صعود از گروه خودمان بدست آوریم. ما توقع داشتیم روز سختی را در پیش داشته باشیم و توانستیم بخوبی به خواسته خودمان برسیم.

وی افزود: دلیل عدم گلزنی در این دیدار تفاوت بازی تیم نسف بود. آنها در خانه بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارند، هر چند گلی رد و بدل نشد اما بازی بسیار مهیج و پر استرس بود و با این حساب باید این تیم بسیار خوش شانس باشد که از گروه ما صعود کند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: من از بازیکنان تیم راضی هستم چون آنها خیلی زحمت کشیدند تا گلی به ثمر برسانند و برنده از زمین خارج شوند. این نتیجه هم، برای ما قابل قبول است. نسف خیلی خوب بازی کرد و برای ما هم آسان نبود که گلی بزنیم و برنده بازی باشیم.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با این عملکرد و این تیم به فینال خواهید رسید، گفت: در رقابت‌های آسیایی احساس خوبی داریم و از نتیجه این مسابقه نیز راضی هستیم. در کنفرانس خبری روز گذشته هم گفتم که گروه ضعیفی نداریم و همه تیم‌های حاضر در لیگ آسیا بسیار قوی و قدرتمند هستند. در حقیقت ما نشان دادیم که قدرت رویارویی با هر تیمی را داریم و مقابل هر تیمی می‌توانیم موفق باشیم. این بازی نوید بازی‌های بهتری را در مراحل بعدی می‌دهد.

ایوانکوویچ در ادامه خاطرنشان کرد: هدف اول ما صعود از این مرحله بود و بازی خوبی مقابل السد در تهران خواهیم داشت. ما قدم به قدم پیش می رویم تا به اهداف خودمان برسیم.

برانکو در خصوص اینکه از چند درصد توانایی تیم خود استفاده کرده است، عنوان کرد: خیلی سخت است که بخواهیم اعداد و ارقامی را اعلام کنیم چون که بازی‌ها متفاوت است. خیلی از مسائل و بازی تیم‌ها به رقیب بستگی دارد. تیم نسف خیلی خوب بود و 90 دقیقه تلاش کرد تا گلی بزنند و برنده بازی باشد و این موضوع بازی ما را دچار مشکل کرد.

سرمربی قرمزپوشان ایران در خصوص بهترین بازیکن پرسپولیس و نسف در این بازی افزود: به نظر من همه بازیکنان ما خوب بودند. در تیم رقیب هم بازیکن شماره 20 خوب بود، همینطور شماره 10 و از مدافعان هم بازیکنان شماره 6 و 7 که عملکرد خوبی داشتند.

برانکو در مورد عدم استفاده از بازیکنان خارجی گفت: بشار در تیم ملی عراق بوده و مدت کمی در اختیار ما بوده است. رادو هم گلر دوم ماست و منشا نیز در فرم ایده آل خود نبود. ضمن اینکه سال گذشته هم ما با بازیکنان ایرانی به نیمه نهایی رفتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش در دیدار برابر السد نتیجه بازی رفت را واگذار کرده گفت: ما هم مثل نسف از میزبانی استفاده می‌کنیم و قصد داریم این بازی را ببریم و به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار