معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد

اعزام 2500 نفر از استادان و دانشجویان به عتبات در ایام نوروز

تهران (پانا) - معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه اعزام کاروان‌های دانشجویی به عتبات تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد، اعلام کرد در ایام نوروز 2500 نفر از استادان و دانشجویان به این سفر معنوی اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۱۰۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 2500 نفر از استادان  و دانشجویان به عتبات در ایام نوروز

محمد زارع در گفت‌وگو با پانا درباره هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات گفت: روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان به صورت زمینی به عتبات اعزام می‌شود که در ایام نوروز 48 کاروان هوایی و 12 کاروان زمینی از روز سوم تا دهم فروردین ماه به این سفر معنوی اعزام شدند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: در هجدهمین دوره اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به عتبات که از اول بهمن ماه سال گذشته آغاز شده ااست و تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد، تعداد ۱۷ هزار نفر از دانشگاهیان شامل استادان، دانشجویان مجرد و متأهل به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان‌های نوروزی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیشتر از میان اساتید انتخاب شده‌اند. زائران دانشگاهی سه‌ شب در نجف اشرف، سه‌ شب در کربلای معلی و یک‌ شب در کاظمین اقامت دارند. سفرهای زمینی این دوره حدود ۹ روز و سفرهای هوایی ۷ روزه است.

زارع با اشاره به تدارک بسته‌های فرهنگی برای زائران دانشگاهی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در عراق، برنامه‌های فرهنگی و زیارتی ویژه‌ای همانند سنوات گذشته برای کاروان‌های دانشگاهی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار