پیکر پدر دانش‌آموز شهید سعید ادیبی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تشییع شد

ساری (پانا) - پیکر پدر دانش‌آموز شهید سعید ادیبی بعدازظهر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ساری تشییع شد.

کد مطلب: ۸۰۹۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیکر پدر دانش‌آموز شهید سعید ادیبی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تشییع شد

محمد اسماعیل ادیبی پدر دانش‌آموز شهید سعید ادیبی بعدازظهر امروز از بیمارستان شفا در ساری به سمت گلزار شهدای ملامجدالدین تشییع شد و در کنار فرزندش به خاک سپرده شد.

عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در آیین خاکسپاری این پدر شهید حضور یافت. او همچنین در نخستین هفته آغاز به کار خود، امروز بر مزار شهدای دانش‌آموز و شهدای فرهنگی شهرستان ساری حضور یافت و ضمن اهدای شاخه گل، به مقام شهدا ادای احترام و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کرد.

نیکزاد در حاشیه این آیین به خبرنگار پانا گفت: «همه ما در پیشگاه شهدا مسئول هستیم و زمانی در امور تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم موفق و ماندگار هستیم که از ارزشهای دینی و ولایت حمایت کنیم.»

او افزود: «در این صورت است که دین خود را به امام و شهدا ادا کرده ‌ایم.»

نیکزاد توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت را دارای نقش مهمی در ترویج این فرهنگ غنی در سطح جامعه دانست و گفت: «فرهنگ ایثار و شهادت است که دانش‌آموزان و نوجوانان رابه مسیر حمایت از آرمانهای شهدا هدایت می‌کند.»

او افزود: «رمز پایداری این نظام عمل به آموزه ­های دینی و حرکت در مسیر شهدای والا مقام است که می­‌تواند انقلاب اسلامی را بیمه نماید.»

شهید دانش‌آموز سعید ادیبی که در سی فروردین سال ۴۷ در ساری متولد شده است، دوران تحصیلی را تا مقطع متوسطه در مدارس دولتی تجن، ارشاد منانی و دبیرستان غفاری گذراند.

او که عضو بسیج لشکر ۲۵ کربلا در دهم فروردین سال ۶۳ زمانی که هفده سال داشت، در منطقه عملیات کردستان-سنندج به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار