برانکو: اهداف و بلندپروازی‌های پرسپولیس پایان ندارد

تهران (پانا)- سرمربی پرسپولیس از ادامه برنامه‌هایش برای پرسپولیس در سال 1397 خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برانکو: اهداف و بلندپروازی‌های پرسپولیس پایان ندارد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سایپا از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه گفت: در سال جدید یک بار دیگر بهترین آرزوها را برای همه مردم ایران و ایرانیان خارج از کشور دارم. امیدوارم امسال سال شادی در کنار فوتبال باشد.

وی افزود: طبیعی است که دلمان می‌خواهد سال جدید را با برد و بازی زیبا شروع کنیم و روند خوب دو سال اخیرمان را ادامه بدهیم. نیازی نیست بگویم فردا چه بازی در انتظارمان است. سایپا تیمی است که یک امتیاز از ذوب آهن رده دوم جدول کمتر دارد و به حق، شایسته حضور در سه تیم اول جدول لیگ برتر است تا سهمیه آسیایی بگیرد. سایپا بازی با تیم‌هایی مثل پرسپولیس را دوست دارد همانطور که اطلاع دارید این تیم پنج امتیاز از استقلال در دو بازی گرفته است. ذوب آهن را 4 بر 2 شکست داده، با پارس جنوبی مساوی کرده است و ما با چنین تیمی بازی داریم که از حریفان مستقیم خود امتیاز گرفته است.

ایوانکوویچ در ادامه عنوان کرد: سایپا دو ملی‌پوش استاندارد و ثابت دارد. قلی‌زاده و ترابی و تقریباً تعداد ملی‌پوشان‌اش مثل ملی‌پوشان تیم ما است. در 5، 6 بازی اخیر هم به فرم ایده‌آل اول فصل برگشته است و این را بدانید که الان بهتر از نیم‌فصل اول هم شده است. زیرا بازیکنان جدید گرفته و می‌دانم که کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم.

برانکو با اشاره به شخصیت علی دایی تصریح کرد: در ابتدای صحبت‌هایم از دایی حرف نزدم. او قطعاً یکی از بهترین مربیان ایران است. فردی که برنده متولد شده، جنگنده متولد شده، مهاجم متولد شده است و تیمش هم همین‌طور است. به همین خاطر انتظار بازی زیبای فردا را دارم.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سؤال که آیا سال 97 می‌تواند سال قهرمانی این تیم در آسیا باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما فردا با سایپا بازی داریم و طبیعی است که به این مسابقه فکر کنیم. از روزی که به ایران آمده‌ام مرتب این موضوع را تکرار کردم که اهداف و بلندپروازی‌های ما پایان ندارد و می‌خواهیم بهتر باشیم اما کار آسانی نداریم. مشکلاتی هم داریم مثل محرومیت از جذب بازیکنان جدید ولی با این وجود کارمان را ادامه می‌دهیم. جدایی سروش رفیعی و مهدی طارمی فقدان بزرگی برای پرسپولیس محسوب می‌شود چون این نفرات کیفیت و زیبایی خاصی به بازی پرسپولیس می‌دادند ولی با وجود اینکه از نقل‌ و انتقالات محروم هستیم سال آینده قوی‌تر خواهیم بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص استفاده از ملی‌پوشانش افزود: ملی‌پوشان ما امشب به تهران برمی گردند و فردا در ترکیب پرسپولیس نخواهند بود. کامیابی‌نیا و انصاری هم زمانی که از تیم ملی برگشتند مصدوم بودند. البته کمال کامیابی‌نیا تا حدودی مصدومیت را پشت‌سر گذاشته ولی انصاری‌ فردا در ترکیب پرسپولیس نخواهد بود چون او کمی احساس درد می‌کند.

برانکو در مورد جشن قهرمانی سرخپوشان پس از بازی با سایپا گفت: انتظار ما این است که فردا قهرمانی را قطعی کنیم، نمی‌دانم مسئولان برگزاری مسابقات پیش‌بینی برای جشن کرده‌اند یا خیر ولی قطعاً اگر فردا بازی را ببریم در مقابل هوادارانمان شادی خواهیم کرد.

سرمربی قرمزپوشان در خصوص اینکه فکر می‌کند آیا ریسک استفاده از جوانان در بازی فردا جواب بدهد یا خیر، افزود: شما به من بگویید چگونه می‌توانم ملی‌پوشان پرسپولیس را در ترکیب بگذارم وقتی قرار است تازه آنها امروز به تهران برسند. اصلاً نمی‌دانم آنها در چه وضعیتی هستند. آیا پرواز خوبی داشته‌اند یا مصدوم هستند یا خیر. من باید جمعه وضعیت آنها را بررسی کنم. من به جوانان تیمم اطمینان دارم و تیم بسیار خوبی داریم چون بی‌دلیل آنها با اختلاف 15 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در صدر حضور ندارند. این اتفاقی نیست و آنها با تلاش و تمرین به اینجا رسیده‌اند. مطمئن باشید فردا آنها با تمام توان بازی خواهند کرد. نمی‌دانم چگونه فردا پاس می‌دهند یا چند اشتباه دارند اما قطعاً خوب بازی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار