رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۹۷ شرکت رجا اعلام کرد: جابه‌جایی حدود ۴۷۰ هزار نفر با قطارهای رجا تا ۵ فروردین

تهران (پانا) - از آغاز سفرهای نوروزی ۱۳۹۷ تا پایان ۵ فروردین ۱۳۹۷، حدود ۴۷۰ هزار نفر با قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سراسر کشور سفر کردند.

کد مطلب: ۸۰۹۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۹۷ شرکت رجا اعلام کرد: جابه‌جایی حدود ۴۷۰ هزار نفر با قطارهای رجا تا ۵ فروردین

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی این شرکت ضمن اعلام خبر فوق افزود: با گذشت حدود ۱۰ روز از آغاز سفرهای نوروزی و جابه جایی حدود ۴۷۰ هزار نفر مسافر، همچنان ظرفیت‌های خالی در قطارها و مسیرهای مختلف وجود دارد.

محمدرضا شناسنده گفت: در مسیر رفت و برگشت تهران-مشهد، از ۸ فروردین به بعد همچنان ظرفیت‌های خالی وجود دارد.

وی اظهار داشت: در قطارهای کمربندی اعزام به مشهد مقدس نیز به تناوب از ۸ فروردین به بعد و در مسیر برگشت این قطارها از ۱۲ فروردین به بعد همچنان ظرفیت خالی موجود می‌باشد.

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۹۷ شرکت رجا افزود: در سایر مسیرهای بین‌شهری، در مسیرهای تهران- بندرعباس از تاریخ ۹ فروردین و تهران- شیراز از تاریخ ۱۱ فروردین ظرفیت خالی موجود است.

معاون اجرایی رجا گفت: هموطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیر حضوری (تلفنی ۱۵۳۹، اینترنتی و اپلیکیشنی) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار را در سراسر کشور بلیت تهیه کنند.

شناسنده تأکید کرد: سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا با شماره تلفن ۱۵۳۹ همچنین پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ (به صورت ۲۴ ساعته و از اقصی نقاط کشور)، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هموطنان گرامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار