بااجرای کارگاه پنج روزه نقاشی،

هنرمندان جوان اصفهانی، زیبایی های بهار را به تصویر می کشند

اصفهان(پانا)_همزمان با نوروز و فرارسیدن سال نو، کارگاه بزرگ نقاشی با موضوع بهار و زیبایی های اصفهان با حضور 50 هنرمند جوان و دانشجوی رشته نقاشی از سوی سازمان زیباسازی در شهر اصفهان برپا شده است.

کد مطلب: ۸۰۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان جوان اصفهانی، زیبایی های بهار را به تصویر می کشند

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، به مناسبت آغاز سال جدید، کارگاه نقاشی روی بوم از 4 تا 8 فروردین ماه به مدت پنج روز، از ساعت 9 تا 17 در سه نقطه شهر اصفهان شامل میدان خواجو، میدان امام حسین (ع) و بلوار هشت بهشت توسط هنرمندان و دانشجویان رشته نقاشی برگزار می شود .

این کارگاه زنده نقاشی در حاشیه نگارخانه بزرگ نوروزی با عنوان نگارستان بهار با هنرمندی 50 نفر از دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه های مختلف از جمله سپهر، سمیه، نجف آباد و پردیس و با موضوعات بهار و اصفهان اجرا می شود .

این دانشجویان طی فراخوانی برای حضور در این کارگاه نقاشی اعلام آمادگی کرده بودند که پس از بررسی و دریافت نمونه کار، انتخاب و در این رویداد شهری شرکت کردند .

نگارستان بهار طرحی است که در آن ۳۰ المان سه پایه و بوم نقاشی با ابعاد ۳ در ۵ متر در ورودی های شهر و میادین و چهارراه های اصلی اصفهان نصب شده و ۲۵ هنرمند رشته نقاشی اصفهان از ۲۶ اسفندماه امسال به مدت چهار روز در شهر به نقاشی به صورت زنده بر روی این بوم ها پرداختند .

این آثار پس از تکمیل، تا پایان نوروز در شهر به نمایش عمومی گذاشته شده است .

سازمان زیباسازی شهر اصفهان، امسال با اجرای برنامه های متنوعی به استقبال بهار طبیعت رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار