پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران

تدبیر حکیمانه پروردگار در بهار زندگی بهشت را در ضمیر انسان یادآور می شود

تهران (پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران به مناسبت حلول سال جدید پیام تبریک داد.

کد مطلب: ۸۰۸۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تدبیر حکیمانه پروردگار در بهار زندگی بهشت را در ضمیر انسان یادآور می شود

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،در متن پیام تبریک عبدالرضا فولادوند،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران آمده است :

با مدادی که تفاوت نکند لیل و نهار

خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار

بهار ، واژه ای که طراوت ،زندگی ، امید و اعتدال را در گوش جان زمزمه می کند، رستاخیز طبیعت است و این شور و نشاط و جنب و جوش برای رسیدن به کمال .

تدبیر حکیمانه پروردگار این چنین زندگی دوباره و بهشت را به زیبایی هرچه تمامتر در ذهن و ضمیر انسان یاد آور می شود . بهار پیوند ، بهار پیوند روح طبیعت است با کالبد آن ، و امتزاج این روح زیبا را با این کالبد آراسته باید این گونه بیان نمود .

یار بی پرده از درو دیوار در تجلی است یا اولی الابصار

فرهنگیان و دانش آموزان شهرستانهای استان تهران سال 1396 را با موفقیت و سربلندی سپری نمودند کسب رتبه های برتر در عرصه های علمی ، هنری و ورزشی نوید بخش آینده ای پربار و روشن برای این خاک پاک دانش پرور است بی شک صعود برقله های ترقی و پیشرفت مرهون تلاش های دلسوزانه معلمان و همکاران فرهنگی است که بذر دانش و امید را در دل دانش آموزان افکنده اند .

اینجانب فرارسیدن بهار و آغار سال 1397 را به تمامی فرهنگیان ، دانش آموزان و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده ، از خداوند متعال بهترین سر آغاز ها و پر برکت ترین سر انجام ها را برایشان آرزومندم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار