برگزاری مراسم جشن تولد زمین در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار

تهران (پانا)-مراسم جشن تولد زمین و کاشت سیصد اصله درخت با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مسئولین سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم جشن تولد زمین در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،در این مراسم مجتبی هاشمی ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهارداشت:برنامه امروز ما در راستای تاثیر پذیری امر تربیت و شرکت دانش آموزان در فعالیتهای اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست است .

وی در ادامه افزود :شهرستان شهریار با داشتن 135000دانش آموز ، به عنوان نگین سبز شهرستانهای تهران به شمار میاید و برگزاری مراسم جشن تولد زمین در شهریار نشان از توجه به فرهنگ سازی حفظ محیط زیست میباشد و در این راستا آموزش و پرورش و نهادهای حامی محیط زیست از ارتباط خوبی برخوردارند.

سپس محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی در سخنانی گفت:سازمان دانش آموزی در راستای ترویج فرهنگ اجتماعی و اجرای سند تحول بنیادین و حفظ و نهادینه کردن توجه به محیط زیست ،جشن تولد زمین و کاشت درخت رادر اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار کرد.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در رابطه با اهمیت حفظ محیط زیست دردین اسلام تاکید کرد:پیامبر اسلام میفرماید،اگر یک روز از عمر جهان و رسیدن به روز قیامت باقی مانده باشد و شما یک نهال در دست داشته باشید، آن نهال را بکارید.

مسعودمنصور،معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیز داری کشور نیز در سخنانی ،ضمن تقدیر از حرکت خوب آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برهمکاری مشترک با این ارگان در زمینه حفظ محیط زیست تاکید کرد.

شایان ذکر است ،در این مراسم که دانش آموزان مدرسه تشکیلاتی فاطمه پزشکی شهریار حضور داشتند،مسئولین و دانش آموزان به یاد شهدای انقلاب اسلامی سیصد اصله درخت را کاشتند.

/خبرنگار:سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار