دبیر شورای هماهگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی: 63 درصد معتادان شاغل هستند

نهبندان (پانا) - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه 63 در صد معتادان شاغل هستند افزود: علت تمام آسیب های اجتماعی بیکاری نیست.

کد مطلب: ۸۰۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دبیر شورای هماهگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی:  63 درصد معتادان  شاغل هستند

علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در همایش پیشگیری از اعتیادو آسیب های اجتماعی در نهبندان گفت:اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر یعنی استفاده از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد،ائمه جمعه و جماعات،سپاه ، بسیج و تمام کسانی که در این عرصه می توانند نقش ایفا کنند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با سران قوا به دستور موکد و استفاده بیش از 50 درصد اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر در حوزه پیشگیری اشاره کرد.

زندی افزود: امروز نظام مفتخر است،در اجرای منویات مقام عظمای ولایت و تدابیر و رهنمودهای ریاست جمهوری به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و ابلاغیه وزیر کشور به عنوان دبیر کل ستاد توانست،مبارزه جدی با جبهه استکبار داشته باشد.

وی گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از 4 هزار نفر شهید و 12 هزار نفر جانباز در عرصه ملی وجود دارد ودر خراسان جنوبی نیز 99 نفر جان خود را در این راه از دست داده و 87 نفر جانباز شدند.

زندی با بیان اینکه 63 در صد معتادان شاغل هستند افزود: علت تمام آسیب های اجتماعی بیکاری نیست.

وی با تاکید بسیار گفت: والدین هوشیار باشند امروز جبهه استکبار جوانان را مورد هدف قرار داده است و سعی بر این دارد تا از این راه و روش مانع پیشرفت کشور و نظام شود.

زندی یادآور شد: در برخی خانواده ها روابط عاطفی بسیار سست،سرد و شکننده است،والدین روابطی که بر اساس آموزه های دینی،تعالیم اسلامی و انسانی باشد با فرزندان خویش ندارند.

وی در ادامه افزود: فرزندی که در چنین خانواده ای رشد یابد،پس از ورود به جامعه،آسیب گریبانش را خواهد گرفت.

وی با تاکید به اینکه حداقل نه گفتن را به فرزندان خویش بیاموزیم گفت: در چند سال اخیر اقدامات بسیار مفیدی انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان کرد: مرزهای خراسان جنوبی به یمن وجود غیور مردان مرزبانی،سبز پوشان نیروی انتظامی،دستگاه های اطلاعاتی،دستگاه های امنیتی از امنیت بالایی برخوردار است.

زندی در ادامه با انتقاد از اینکه مقبولیت اجتماعی افراد بهبود یافته نهادینه نشده است گفت:تا مقبولیت اجتماعی افراد بهبود یافته را قبول نکنیم نمی توانییم در صیانت عمل کنیم.

وی خواستار تغییر نگاه شد و گفت: صاحبان حرف و صنایع در جذب و به کار گیری افراد بهبود یافته نهایت تلاش و اهتمام ویزه را داشته باشند چرا که هر اقدامی در حوزه مبارزه با مو.اد مخدر انجام شود مقدس است.

زندی در پایان از اعطای تسهیلات توسط دولت به افراد بهبود یافته تا سقف 30 میلیون تومان خبر دادو همچنین اولویت درمان را برای زنان و کودکان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار