معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان البرز :

برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز در اردیبهشت ماه 97 با محوریت خیرین جوان

کرج (پانا) - معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در جلسه هم اندیشی برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: واسطه های کار خیر از پاداش کارهای خیر بهره مند می گردند.

کد مطلب: ۸۰۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز در اردیبهشت ماه 97 با محوریت خیرین جوان

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، یداله آهنگر در جلسه هم اندیشی برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و در جمع کارشناسان روابط عمومی مناطق و نواحی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: واسطه های انجام کارخیر از پاداش این اعمال نیک و خداپسندانه بهرمند خواهند شد.

آهنگر، خیرین را از جمله کسانی که بهترین اعمال نیک را انجام می دهند بر شمرده و صالحان را از جمله کسانی که در کار خیرپیش قدم می شوند عنوان کرد.

در ادامه این جلسه، مهرانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: با توجه به عملکرد خوب مجمع نام مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در بین استان های کشور می درخشد.

وی افزود: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز نوزدهم اردیبهشت ماه 97 با محوریت خیرین جوان برگزار خواهد شد که مسئولان روابط عمومی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان در برگزاری این جشنواره نقش اساسی را ایفا می کنند.

وی گفت: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با جذب 21 میلیارد از طرف خیرین گرانقدر مدرسه ساز به کار خود پایان داد که میزان تحقق وعده های خیرین بسیار عالی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : افتتاح مدرسه خیرساز شهید حججی ستاره درخشانی در پرونده کاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار