گرامیداشت هفته درختکاری در شهرری

شهرری (پاا)-به منظور گرامیداشت هفته درختکاری گلدان های کاکتوس در میان دانش آموزان آموزش پرورش احیه دو ری توزیع گردید.

کد مطلب: ۸۰۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت  هفته درختکاری در شهرری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و پیوند با طبیعت و گل و گیاه با مشارکت شهرداری، دبستان شاهد شهید قدوسی و انجمن اولیاء و مربیان گلدانهای کاکتوس به دانش آموزان اهدا گردید.
عباسی از اعضای انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه و کوشا در زمینه ترویج فرهنگ درختکاری گفت: اینکه دانش آموزان با گل و گیاه مانوس باشند و در نگهداری آن کوشا باشند و رشد آن را به نظاره بنشیند می تواند در تقویت اهداف تربیتی همچون شناخت مسایل اعتقادی و نظم و ... تاثیر بسازی داشته باشد. اینکه دانش آموزان با مهارت های باغبانی و نگهداری گل و گیاه آشنا شوند می تواند باعث انتقال طراوت و تازگی به منازل باشد.
گل محمدی مدیریت آموزشگاه نیز افزود: همزمانی توزیع گلدان گل با ولادت حضرت زهرا(س) و دست نوشته های روز مادر باعث گردید بچه ها در این روز با دست پر به منزل روند.

وکیلی از فعالان پرورشی آموزشگاه و مشاور مدرسه خبر از برگزاری مسابقه نقاشی و حدیث نویسی با مزمون احترام به پدر و مادر حاشیه روز درختکاری و ایام ولادت حضرت زهرا خبر داد و افزود دانش آموزان از طرح حدیث نویسی استقبال نموده و باعث گره خوردن آنان با گفتارهای ائمه گردید.

/خبرنگار:هستی رفیعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار