مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر :

پردیس سینمایی فجر اسلامشهرمورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

اسلامشهر (پانا)-مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهرگفت :پردیس سینمایی فجر اسلامشهر با اکران فیلم آینه بغل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۰۵۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پردیس سینمایی فجر اسلامشهرمورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران، رضا عظیمی در این رابطه اظهار داشت: سینما فجر اسلامشهر که در 2 سال گذشته با انجام تعمیرات اساسی و بازسازی به پردیس سینمایی با 5 سالن مجزا تبدیل شده ، در هفته دولت به دست مسئولان کشوری افتتاح شده بود که به دلیل ایرادات و نواقصی که از سوی سازمان آتش‌نشانی برای سیستم‌های ایمنی برخی دستگاه‌ها و تجهیزات این مجموعه گرفته شده بود، تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی در ادامه افزود: با حمایت‌های شهردار اسلامشهر و پیگیری‌های به عمل آمده و رفع مشکلات و ایرادات گرفته شده و همچنین با اخذ مجوز درجه سینمایی کیفی ممتاز از اداره کل دفتر سینماهای حرفه‌ای سازمان سینمایی وزارت ارشاد، مقدمات بهره‌برداری از این مجموعه فرهنگی فراهم شده است.

عظیمی تأکید کرد: مراحل بازسازی و تجهیز پردیس سینمایی اسلامشهر با تخصیص اعتباری معادل 700 میلیون تومان از حدود 2 سال قبل در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین مؤسسه سینما شهر که از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد برخوردار است و شهرداری اسلامشهر آغاز شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت مسئولان وزارت ارشاد در سطح اسلامشهر و استان تهران بیان کرد: در ماه‌های گذشته و در جلسات متعددی که تشکیل شده و بازدیدهایی که توسط کارشناس از این سینما به عمل آمد، در نهایت مجوز اکران و نمایش فیلم برای پردیس سینمایی اسلامشهر صادر شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر خاطرنشان کرد: با افتتاح پردیس سینمایی فجر اسلامشهر که با حضور مسئولان برگزار می‌شود، شهروندان اسلامشهری و علاقمندان به هنر سینما در آستانه نوروز سال 97 می‌توانند لحظات خوشی را در کنار خانواده و با حضور در این مجموعه تجربه کنند.

/خبرنگار:صبا شفیعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار