برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی ناحیه دو شهر ری با حضور معاون و کارشناسان پرورشی ناحیه دو ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی ناحیه دو شهر ری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،جلسه روسای شورای دانش آموزی مدارس ناحیه دو شهر ری با هدف گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و انتخابات هیات رئیسه درکانون شهید رجایی اداره آموزش و پرورش با حضور معاونت پرورشی و کارشناسان برگزار شد.

طی این جلسه علیرضا حسن زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه دوشهر ری ضمن خوشامدگویی به نماینده نمایندگان دانش آموز و تبریک بابت منتخب بودن در بین تعداد کثیری از دانش آموزان، اهداف شورای دانش آموزی را بیان داشت و از دانش آموزان خواست تا به عنوان رابط دوستان و همکلاسی هایشان با مدرسه تلاش کنند تا وضعیت مدرسه را بهبود بخشند.

در ادامه محسن ستار زاده کارشناس سازمان دانش آموزی نیز در ابتدا با قرائت سوگند نامه شورای دانش آموزی بخشی از مسئولیت های نمایندگان شوراها را یادآور شد و با تاکید بر همکاری و همراهی با مسئولین مدارس و اداره آموزش و پرورش از روسای شورا خواست تا برای رسیدن به مدرسه مطلوب در جهت انجام امور پرورشی و علمی و هنری فعالیت بیشتری نمایند.

پس از سخنرانی مسئولین روسای شورا ها تک به تک با معرفی خود و مدرسه خود و شرح مختصری از اقدامات خود در مدارس پرداختند و در پایان با برگزاری انتخابات روسای دانش آموزی معرفی شدند .

/خبرنگار: امیر حسن سهرابی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار