معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی:خدمت رسانی به فرهنگیان در سال 2018 افزایش می یابد

تبریز (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی از افزایش خدمت رسانی به مسافران فرهنگی در سال 2018 خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

بهروز اصغری اردلان با اشاره به رویداد مهم تبریز 2018 که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است،گفت وظیفه ما ایجاب می کند در خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی تلاشی مظاعف داشته باشیم.

معاون پشتیبانی و تعاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: بر این اساس بخشی از اقدامات و برنامه های رویداد تبریز 2018 به اداره کل آموزش و پرورش استان محول شده است.

وی در ادامه رویداد مهم تبریز2018 را عاملی برای دوچندان شدن وظایف خدمت رسانان به میهمانان فرهنگی سخن گفت.

اصغری تصریح کرد: شناساندن مکان های مهم تاریخی، فرهنگی و جاذبه های گردشگری جزو اولویت های مسئولین پذیرش و خدمات رسانی ستاد اسکان قرار گیرد.

وی با اشاره به کسب مقام دوم آذربایجان شرقی در میان ستاد اسکان استان های کشور افزود: این مهم با تلاش شبانه روزی کلیه عوامل ستادی و اجرایی همکاران اعم از سرایداران و مدیران محترم مدارس، مدیران تعاون و رفاهی نواحی ومناطق و اداره کل کسب شده است.

اصغری اردلان خاطرنشان کرد: بازرسی ها از مدارس و مکان هایی که پذیرای میهمانان فرهنگی خواهد شد انجام گرفته و نواقص در حال بر طرف شدن می باشد.

وی با اشاره به این که اولین بر خورد بهترین برخورد است از عوامل اجرایی ستاد اسکان خواست در پذیرش و اسکان و خدمات رسانی به میهمانان فرهنگی نهایت صبر و شکیبایی را داشته باشند تا میهمانان با رضایت کامل و خاطره ای خوش شهرمان را ترک کنند.

وی بر اخلاق مدار بودن مسئولین ستاد اسکان تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه اصلی هر انسانی خوش اخلاقی اوست و سفارش پیامبر عظیم الشان اسلام نیز موید همین موضوع است

وی همچنین خواستار توجه ویژه عوامل اجرایی ستاد های اسکان به مسایل بهداشتی و نظافتی مکان های اسکان میهمانان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار