«شوخی» با «مهمان مامان» در آی‌فیلم

تهران (پانا) - فیلم‌های سینمایی «مهمان مامان» و «شوخی» برای پخش از کانال های عربی و انگلیسی در آخر هفته مخاطبان عربی و انگلیسی زبان آی‌فیلم انتخاب شده‌ است.

کد مطلب: ۸۰۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
«شوخی» با «مهمان مامان» در آی‌فیلم

به گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «مهمان مامان» و «شوخی» به‌ترتیب جمعه ۱۸ اسفند و شنبه ۱۹ اسفند از کانال‌های عربی و انگلیسی این شبکه روی آنتن می ‌رود.
بر اساس این گزارش، در «مهمان مامان»، هجدهمین فیلم بلند داریوش مهرجویی، برای خانواده‌ای مهمان سرزده، تازه عروس و داماد، می‌آید. میزبان وضع مالی خوبی ندارد و همسایگان دست‌به‌دست هم می‌دهند تا آبروی صاحبخانه را حفظ کنند.
گلاب آدینه، پارسا پیروزفر، امین حیایی، حسن پورشیرازی، نسرین مقانلو، ملیکا شریفی نیا، علیرضا جعفری، ژاله علو، فریده سپاه‌منصور، رویا عالمی و امیر حسینی در این فیلم سینمایی حضور دارند.
«مهمان مامان» جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۲۲:۰۰ به‌وقت مکه(۲۲:۳۰ به وقت تهران) روی‌ آنتن می‌رود و بازپخش آن درساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روانه آنتن می‌شود.
همچنین، فیلم سینمایی «شوخی» به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان در سال ۷۸ ، نیز برای پخش از کانال انگلیسی این شبکه در نظرگرفته شده است.
بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، حبیب رضایی، سیدجواد یحیوی، مجتبی یاسینی، فاطمه طاهری و لوریک میناسیان در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی «شوخی»، شنبه ۱۹ اسفند ساعت ۲۲:۰۰ به وقت GMT (۰۱:۳۰ به وقت تهران) با زیرنویس انگلیسی پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ خواهدبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار