معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

مشارکت 121 میلیون تومانی دانش آموزان در جشن نیکو کاری

بیرجند (پانا) _معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:در سال گذشته قریب95 درصد دانش آموزان استان در جشن نیکوکاری شرکت کردند و بیش از 121 میلیون تومان ب هم کلاسی های محروم و نیازمند خورد کمک کردند.

کد مطلب: ۸۰۴۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 121 میلیون تومانی دانش آموزان در جشن نیکو کاری

محمد علی واقعی صبح امروز در مراسم نمادین جشن نیکوکاری که در دبستان علامه حلی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری در 922 مدرسه استان برگزار می شود و با توجه به استقبال دانش آموزان پیش بینی می شود میزان مشارکت و کمک دانش آموزان استان نسبت به سال گذشته 5 درصد رشد داشته باشد.

وی، با اشاره به توزیع 112هزار پاکت بین دانش آموزان استان تصریح کرد: قریب یک هزار و 400 فرهنگی خراسان جنوبی به عنوان رابط در این امر خیر مشارکت داشته و با مجموعه کمیته امداد خراسان جنوبی همکاری می کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از جشن نیکوکاری به عنوان نماد مهربانی و ایجاد فرصت برای دانش آموزان نیکوکار است، خاطرنشان کرد: نیکی کردن سن وسال مشخصی ندارد و همه افراد در سنین مختلف می توانند برای عمل نیک و کمک به هم نوع اقدام کنند.

واقعی، آموزش و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان را یکی از اولویت ها و رویکردهای آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانست و اضافه کرد: مشارکت بالای دانش آموزان نوع دوست استان در جشن نیکوکاری موید این نکته است که این عزیزان نسبت به امور دانش آموزان نیازمندان بی تفاوت نبوده و با احسان و نیکوکاری و همین مهرورزی ها جوانه های امید را در قلب دانش آموزان نیازمند استان شکوفا می سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار