فرمانده انتظامی استان گلستان

کشف بیش از ۶ تن انواع موادمخدر در استان گلستان

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر در گلستان کشف و۳۲باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز منهدم شده است.

کد مطلب: ۸۰۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۶ تن انواع موادمخدر در استان گلستان

به گزارش پانا از استان گلستان، سردار علی اکبر جاویدان در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی، اعتماد سازی را رمز موفقیت پلیس بر شمرد و اظهار داشت: زمانی که پلیس از جان و مال خود مایه گذاشته و برای آسایش و امنیت مردم گام بر می دارد یقیناً این خود نوعی اعتماد سازی است که مشارکت را به دنبال دارد.

وی، اعتمادسازی و مشارکت مردمی در برقراری نظم و امنیت جامعه را امری ضروری دانست و گفت : مردم مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند که ارکان اصلی امنیت در جامعه را تشکیل می‌دهند.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه استفاده از گروه‌های اثرگذار اجتماعی و شناسایی آن‌ها باید در کانون توجه پلیس قرار گیرد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت این پتانسیل‌ها می تواند پلیس را در پیشبرد اهداف کلان که همان توسعه امنیت و انضباط اجتماعی است، یاری کند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: نیروی انتظامی به عنوان نهاد حکومتی تلاش می کند با اتخاذ رویکرد انتظامی و اجتماعی سطح تعاملات با مسئولان و مردم را افزایش و به مطالبات و خواسته های آنان پاسخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه رفع دغدغه‌های امنیتی و انتظامی مردم در اولویت اصلی فعالیت‌های مجموعه پلیس قرار دارد ابراز داشت: نیروی انتظامی برنامه‌های هدفمندی را برای رفع این دغدغه‌ها در حوزه‌های مختلف در دستور کار خود قرار داده است.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی خواهان استفاده از ظرفیت های برون سازمانی برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار و جلب مشارکت مردم و اعتماد سازی است، چراکه پلیس بدون مشارکت مردم در تولید امنیت موفق نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اثربخشی برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گفت : یکی از معضلاتی که امروز جوانان فعال جامعه را دچار آسیب قرار داده ، بحث مواد مخدر است و در این میان، زنگ خطر گسترش مواد مخدر صنعتی در بین جوانان به صدا درآمده است لذا برای مقابله نیازمند عزم جدی تری هستیم.

سردار جاویدان به اقدامات و فعالیت های پلیس در این راستا اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 6 تن انواع مواد مخدر در گلستان کشف و32باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

وی با تاکید بر افزایش سطح تعامل سازمان ها و نهادها با پلیس در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد : فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود چرا که مقابله تنها راهکار ریشه‌کن کردن اعتیاد در جامعه نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار