مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر:

تربیت دینی در دنیای امروز راهگشای ما در نظام تعلیم و تربیت میباشد

اسلامشهر (پانا)-مراسم تجلیل از مربیان تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر در تالار فانوس شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دینی در دنیای امروز راهگشای ما در نظام تعلیم و تربیت میباشد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، در این مراسم حسن حبیبی پور ، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با تشریح اصل تربیت دینی اظهار داشت :نگاه ما به تربیت دینی میتواند موجبات آرامش و دوری از استرس گرددو تربیت دینی در دنیای امروز راهگشای ما در نظام تعلیم و تربیت میباشد.

وی در ادامه افزود:شهیدان رجایی و باهنر در راستای استمرار حرکت تربیتی در آموزش و پرورش و آموزش اعتقادات اسلامی به دانش آموزاننهاد امور تربیتی را تشکیل دادند.

حبیبی پور تاکید کرد:بر اساس همین تعلیم و تربیت اسلامی بود که 36000دانش آموز در صحنه های هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در ادامه برنامه، مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان تهران نیز در سخنانی به تشریح ساحتهای شش گانه تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین پرداخت .

ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز سخنران بعدی مراسم بود که به تشریح فعالیتهای پرورشی و فرهنگی در واحدهای آموزشی پرداخت .

وی بیان داشت :در مسابقات قرآن ،نمازو عترت سال 96آموزش و پرورش اسلامشهر 20000دانش آموز در مرحله مدرسه شرکت نمودند و دو هزار و پانصد نفر به مرحله منطقه ای راه یاقتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهرخاطر نشان کرد :در مسابقات فرهنگی و هنری نیز 12000دانش آموز حضور پیدا کردند و 3000نفر از این افراد به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند.

اخوان بر ضرورت برگزاری اردوهای هدفمند دانش آموزی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

شایان ذکر است ، در این مراسم که معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری اسلامشهر وشورای معاونین آموزش و پرورش نیز حضور داشتند ، پس از اجرای دو برنامه گروه سرود و مولودی خوانی از مربیان پرورشی و تربیتی پیشکسوت وبرترواحدهای آموزشی آموزش وپرورش اسلامشهر با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار