با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری و نمایندگان مجلس

شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان تهران از حذف آزمون‌های خاص در مدارس حمایت کرد

تهران (پانا) - اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرتهران به رئیس‌جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای ارسال و در آن از حذف آزمون مدارس خاص اعلام حمایت کردند.

کد مطلب: ۸۰۴۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان تهران از حذف آزمون‌های خاص در مدارس حمایت کرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در بخشی از این نامه تاکید شده است، به وزیر محترم آموزش و پرورش فرصت دهید تا نظام رسمی تعلیم و تربیت کشور را اصلاح کنند. ما از شما عالی جنابان می‌خواهیم تا با حمایت و پشتیبانی از این وزیر فرزانه فرصت رشد و تربیت دوباره را برای کودکانمان فراهم نمایید.

اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کردند حذف آزمون در دوره ابتدایی به ویژه حذف آزمون ورودی مدارس خاص گام نخست اصلاح نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور است؛ در گام بعدی باید با اخذ تمامی نقطه نظرات دلسوزان تعلیم و تربیت کشور روش جایگزین را انتخاب کرد. طرح شهاب یا هر طرح جایگزین دیگر، باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود و ساز و کار نظارت برای اجرای دقیق آن فراهم شود.

در این نامه تاکید شده است: فراموش نکنیم هر تغییری در درون نظام آموزش و پرورش باید با یکسری تغییرات بیرونی هم تضمین و تکمیل شود لذا ما از شما عالیجنابان خواهان حذف کنکور سراسری در اسرع وقت می‌باشیم.

متن کامل نامه از اینجا قابل مشاهده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار