دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر :

خداوند متعال اولین معلم عالم هستی است

اسلامشهر (پانا)-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر در جلسه مدیران آموزش و پرورش اسلامشهرگفت :قرآن کتاب زندگی و آیات آن روح و قلب انسان را زنده میکند.

کد مطلب: ۸۰۴۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
خداوند متعال اولین معلم عالم هستی است

به گزارش خبرنگار پاناشهرستانهای تهران ، اسدی مقدم در این رابطه اظهار داشت:معلمین پزشک جسم نوجوانان و جوانان هستند و مسئولیت سنگینی بر عهده دارندودر کنار آن با استفاده از کتاب آیات الهی روح آنهارا نیز زنده نگه میدارند.

وی در ادامه افزود:معلمین ما در سه عرصه ،علم ودانش ،یاد دادن تفکر و رفتار و اخلاق الهی فعالیت میکنند و اکنون با هجمه های گوناگون در ارتباط با جوانان روبرو هستند.

وی تصریح کرد:پیامبر اسلام نیز خود یک معلم بودو در محیط آن روز در میان اعراب به تبلیغ دین اسلام پرداخت و درطول بیست و سه سال رسالت خود چه رنج هایی را تحمل کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر گفت :اکنون دشمنان ما با استفاده از فضای مجازی دراتاق های جوانان ما نفوذ کرده و انواع آسیب های اجتماعی را ایجاد کرده و تهدید جدی در جامعه ما به شمار میایند.

اسدی مقدم تاکید کرد:حال که ازدنیای ارتباطات ما به دهکده جهانی تعبیر میشود،همه مسئولین کشور و متولیان نظام تعلیم و تربیت میبایست ، انس با قرآن ،یاد دادن تفکر قرآنی و اخلاق قرآنی را به نوجوانان و جوانان ما که امانت های ما هستند یاد داده و بدانیم همه در قبال آنها مسئول هستیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار