در گفت‌وگو با پانا

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران: 90 درصد پروژه‌های مدیریت بحران بلاتکلیف مانده است

پایگاه‌های مدیریت بحران احیا می شوند

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران می‌گوید رشد بودجه این سازمان منوط به تحقق اعتبارات است و با توجه به نبود منابع مالی، بالای 90 درصد پروژه‌های این سازمان بلاتکلیف مانده است.

کد مطلب: ۸۰۳۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران: 90 درصد پروژه‌های مدیریت بحران بلاتکلیف مانده است

احمد صادقی در گفت‌وگو با پانا درخصوص وضعیت بودجه سازمان مدیریت بحران در سال 97 گفت: به طور قطع در سال 97 وضعیت اعتبارات بهتر شده و عددها نسبت به سال گذشته متفاوت شده است اما این مساله منوط به تحقق اعتبارات است.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران افزود: در سال‌های گذشته هم رشد بودجه سازمان مدیریت بحران خوب بوده است ولی هیچ پرداختی بابت پروژه‌ها از سوی شهرداری تهران به سازمان تعلق نگرفته است. این نکته را باید در نظر داشت که سازمان مدیریت بحران سازمانی نیست که درآمدزا باشد و متأسفانه با توجه به نبود منابع مالی، بالای 90 درصد پروژه‌ها بلاتکلیف مانده است.

وی ادامه داد: برای سال 97، شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به موضوع مدیریت بحران داشته‌اند و رشد قابل توجهی داشته‌ایم ضمن اینکه مدیریت بحران در برنامه‌های دوم پنجساله شهرداری مورد توجه قرار گرفته است و موضوع لرزه‌نگاری در سیستم‌های هشدار سریع نیز در اولویت قرار دارد.

صادقی تصریح کرد: همچنین احیای پایگاه‌های مدیریت بحران که در 10 سال گذشته در اختیار سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگری بوده است نیز مد نظر قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که منابع این سازمان در سال 97 تأمین شود تا تمامی برنامه‌های سازمان نیز تحقق پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار