کسب 14 مقام برتر جشنواره قطب 2 قرآن، عترت و نماز توسط دانش آموزان متوسطه اول و دوم پسر شهرستان رامهرمز

رامهرمز (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز از کسب 14 رتبه برتر دانش آموزان در مسابقات قرآن ، عترت و نماز در مرحله قطب 2 استانی در شهرستان رامشیرخبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب 14 مقام برتر جشنواره قطب 2 قرآن، عترت و نماز توسط دانش آموزان متوسطه اول و دوم پسر شهرستان رامهرمز

ابوالعباسی ضمن گرامی داشت هفته امور تربیتی با اعلام این خبر افزود: این موفقیت قرآنی دانش آموزان شهرستان حاصل زحمات دانش آموزان، مربیان، خانواده ها و مدیریت آموزش و پرورش است و امیدواریم توانسته باشیم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی گام های موثری برداشته باشیم.

ابوالعباسی در ادامه افزود: در این مسابقات دانش آموزان پسر رامهرمزی با کسب 8 مقام اول، 2 مقام دوم و 4 مقام سوم در مجموع 14 مقام، کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند که رشد بسیار خوبی در تعداد مقام های اول و حضور در مرحله نهایی (نخبگان) نسبت به سال گذشته داشتند. وی گفت: برای مربیان پرورشی و دانش آموزان برتر و منتخب در مرحله نخبگان استانی آرزوی موفقیت داریم.

حسین زاده مدیر آموزش و پرورش رامهرمز طی بازدید از این مسابقات، هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء بینش قرآنی دانش‌آموزان و فرهنگیان عنوان کرد و گفت: علاوه بر توجه به مسابقات قرآنی، به صورت جدی نسبت به بسط معارف قرآنی در بین دانش آموزان در مدارس اقدام کرده ایم که امیدواریم در سال های آتی نتایج آن را شاهد باشیم.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره قطب۲ قرآن، عترت و نماز استان خوزستان با حضور دانش آموزان ۱۳ شهر استان خوزستان در ۱۰ رشته از روز به میزبانی شهرستان رامشیر برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار