طرح " امواج مهربانی"  سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی جهت کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

تبریز (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از ارسال کمک های غیرنقدی جمع آوری شده توسط این سازمان به هلال احمر جهت اهداء به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح " امواج مهربانی"  سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی جهت کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

صمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: در پی وقوع زلزله 21 آبان ماه در استان های غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه، سازمان دانش آموزی کشور نسبت به برگزاری طرح " امواج مهربانی " به منظور ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه و برای کاستن آلام و مشکلات دانش آموزان حادثه دیده اقدام کرد.

وی افزود: بر اساس این طرح، سازمان دانش آموزی استان با بسیج تمامی امکانات نسبت به جمع آوری کمک های انسان دوستانه دانش آموزان، فرهنگیان و والدین اهتمام ورزید.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اضافه کرد: علاوه بر کمک های نقدی جمع آوری شده که قبلا جهت کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه توسط این سازمان ارسال شده بود امروز نیز کمک های غیر نقدی جمع آوری شده به ارزش 100 میلیون ریال شامل، پتو، لباس بچگانه، ظروف آشپزخانه، خوراکی و لوازم التحریر جهت ارسال به مردم این منطقه به سازمان هلال احمر استان تحویل داده شد.

گفتنی است، بر اثر زمین لرزه 7.2 ریشتری 21 آبان سال جاری در مرز ایران و عراق در امتداد استان کرمانشاه، حدود 500 نفر از هموطنان در این شهرستان ها جان خود را از دست دادند و هزاران نفر نیز زخمی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار