مدیرکل دفتر کسبوکار شرکت شهر فرودگاهی امام اعلام کرد: تشدید برخورد با گرانفروشی در ایام نوروز
تهران (پانا) - مدیرکل دفتر کسب وکار شرکت شهر فرودگاهی امام از جلسه با واحدهای فروشگاهی و خدماتی این شرکت برای بررسی روند خدمترسانی به مسافران در ایام نوروز توسط این واحدها خبر داد و اعلام کرد که با گرانفروشی در ایام نوروز برخورد میشود.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ناصر آقایی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تمامی واحدهای فروشگاهی و خدماتی اعم از رستورانها، فروشگاههای ترمینال، بیمهها، هتلها و سالن CIP نرخ خدمات و محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند و سامانه شکایات نیز تا ۱۵ اسفند ماه راهاندازی خواهد شد و با هرگونه گرانفروشی به شدت برخورد میشود.
وی گفت : کارکنان رستورانها و فروشگاههای مواد غذایی باید علاوه بر رعایت کامل اصول بهداشتی دارای کارت بهداشت باشند و نظافت محیط فروشگاهها نیز باید در دستور کار مسئولان غرفهها قرار گیرد.
آقایی افزود: همچنین در این جلسه بانکها و صرافیها موظف شدند تا به مقدار کافی وجه نقد و ارز ذخیره کنند تا در هنگام افزایش تعداد پروازها، مسافران در خصوص تهیه پول نقد و ارز دچار مشکل نشوند.
این مقام مسئول در خصوص وضعیت تاکسیهای فرودگاه بیان داشت: شرکتهای تاکسیرانی باید در ایام نوروز با حداکثر ناوگان خود فعالیت کنند و رانندگان باید بهترین برخورد را با مسافر داشته باشند.
مدیرکل دفتر کسبو کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: تمامی واحدهای فعال در فرودگاه باید تکریم مسافر را در اولویت اول کاری خود قراردهند و تمدید قرارداد واحدهای فروشگاهی و خدماتی در گرو رضایت مسافر و ارائه خدمات با کیفیت خواهد بود.
ارسال دیدگاه