در گفت‌و‌گو با پانا

مرتضی فنونی‌زاده: علت شکست پرسپولیس در دربی لجاجت‌های برانکو بود

تهران (پانا)- مدافع اسبق پرسپولیس علت شکست این تیم در دربی تهران را ترکیب نامناسب و لجاجت‌های برانکو عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۰۳۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مرتضی فنونی‌زاده: علت شکست پرسپولیس در دربی لجاجت‌های برانکو بود

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با پانا درباره دربی هشتاد و ششم پایتخت و شکست پرسپولیس در این دیدار سنتی گفت: بازی خوبی را از پرسپولیس ندیدیم و متاسفانه بازیکنان این تیم در طول 90 دقیقه پر از اشتباه بودند. همه ما دوست داشتیم قهرمانی پرسپولیس را با برد دربی ببینیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و نوع بازی پرسپولیس در دربی چنگی به دل نزد .

وی ادامه داد: البته من فکر می کنم پرسپولیس دربی را به خاطر لجاجت‌های برانکو باخت. متاسفانه او خوب تیم را ارنج نکرد و ترکیبی که برای حضور در میدان مسابقه انتخاب کرد برای بازی به این مهمی مناسب نبود. محسن ربیع خواه باید زمانی به ترکیب تیم اضافه شود که پرسپولیس چند گل جلو باشد نه اینکه وقتی تیم در وضعیت بحرانی است یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس در ترکیب تیم حضور داشته باشد .

فنونی‌زاده افزود: متاسفانه دست برانکو برای تیم ها رو شده است و او با مهره سوزی سه امتیاز را از تیم پرسپولیس دور می کند. ما در این بازی می توانستیم به پیروزی برسیم چرا که دربی فارغ از جایگاه تیم ها در جدول مسابقات مهم است اما متاسفانه به خاطر برخی لجاجت ها این اتفاق رقم نخورد .

وی در پایان گفت: به طور کلی استقلال هم در این بازی اشتباهات زیاد داشت و نباید از آن غافل شد. ما می توانستیم برنده این بازی باشیم به این شرط که کادرفنی پرسپولیس برنامه ریزی دقیق و منطقی انجام می داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار