تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم در ویژه برنامه حلما

تهران (پانا) - به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س)، از مادران شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت زهرا تجلیل می شود.

کد مطلب: ۸۰۳۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم در ویژه برنامه حلما

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) ، در این ویژه برنامه که به پاس صبر خانواده شهدا حلما نام گرفته است هم چنین 110 مادر شهید دیگر در گلزار شهدای بهشت زهرا(ص) مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش مادران 12 تن از شهدای منطقه 18 از جمله شهیدان مدافع حرم مرتضی کریمی، مجید قربانخانی، حسین امیدواری، شهید سید مصطفی موسوی، شهید مهرداد بهرام در جمع مادران شهدای سایر مناطق تهران تجلیل می شوند.

این گزارش می افزاید: نمایش کلیپ حلما، اجرای گروه سرود رضوان، سخنرانی حجت الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شعرخوانی خسروجردی و مرثیه سرایی حاج ناصر آیینی از جمله بخش های این برنامه است.همچنین آش نذری به مناسبت وفات وفات حضرت ام البنین(س) از سوی فرهنگسرای خاتم (ص) توزیع خواهد شد .

در این برنامه هم چنین سنگ مزار قدیمی شهید محرم ترک اولین شهید مدافع حرم با حضور خانواده شهید به گنجینه شهداء فرهنگسرای رضوان اهدا و از فضای موزه ای آن رونمایی خواهد شد و خانواده شهدای دیگر نیز یادگاری های فرزندانشان را به گنجینه شهدا فرهنگسرای رضوان اهدا خواهند کرد.

این ویژه برنامه به همت فرهنگسرای خاتم(ص) در روز پنج شنبه 10 اسفند ماه ساعت 10:30 الی 12 در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) ، فرهنگسرای رضوان میزبان خانواده شهدا و سایر شهروندان است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار