اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان تا ساعت شش صبح روز شنبه 12 اسفندماه خبر داد.  

کد مطلب: ۸۰۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش پانا-مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 روز چهارشنبه نهم اسفندماه تا ساعت شش صبح روز شنبه 12 اسفند ماه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت 24 روز جمعه 11 اسفندماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کلیه تریلرها ،کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه نهم اسفند ماه تا ساعت 24 و از ساعت هشت صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 اسفندماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 11 اسفند ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار