رویارویی «ساغلام» و «آقا معلم» در حضور پرشورها 

 تبریز (پانا)- سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در دیدارهای اخیر لیگ برتر به نتایج خوبی دست‌یافتند و با حضور ساغلام بدون شکست کار خود را در این رقابت‌ها ادامه می‌دهند.

کد مطلب: ۸۰۲۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رویارویی «ساغلام» و «آقا معلم» در حضور پرشورها 

این سرمربی ترک‌تبار در نخستین گام توانست سیاه‌جامگان را در زمین خود متوقف کند و پس‌ازآن به یک برد پر گل دست‌یافت و با 3 گل پدیده مشهد را از پیش روی برداشت.

ساغلام در نخستین حضورش در تبریز با حمایت هواداران توانست دربی تبریز را مقابل گسترش فولاد با پیروزی پشت سر بگذارد و 3 امتیاز شیرین در کنار هواداران به مجموع امتیازات تیمی خود اضافه کند.

در آخرین دیدار لیگ برتر نیز سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در شهر جم مقابل تیم مدعی پارس جنوبی قرار گرفتند و علی‌رغم غافلگیری در دقایق نخست توانستند فشار زیادی روی حریف خود ایجاد کرده و درنهایت با یک امتیاز ارزشمند به تبریز بازگردند.

حال این مربی ترکیه‌ای باید تیمش را برای مصاف با «آقا معلم» آماده کند. 2 تیمی که این روزها در لیگ برتر خیلی خوب نتیجه می‌گیرند. پیکان با هدایت مجید جلالی توانسته درخشان ظاهر شود تا خود را در جمع 5 تیم برتر جدول رده‌بندی ببیند.

جلالی که همین چند روز پیش توانست در تبریز، دیگر نماینده فوتبال آذربایجان را با 3 گل شکست دهد، حال می‌خواهد مقابل تراکتورسازی با امتیاز تبریز را ترک کند و در مقابل تیم ساغلام برای نزدیک شدن به تیم‌های بالای جدول به کمتر از 3 امتیاز راضی نیست.

در سوی مقابل تراکتورسازی می‌تواند با کسب پیروزی در این دیدار اختلاف امتیاز خود را با پیکان و دیگر تیم‌ها کمتر کند تا در هفته‌های آتی با کسب امتیازات بیشتر، در جدول رده‌بندی جایگاهی بهتر برای خود کسب کند.

همین موضوع می‌تواند زیبایی‌های این دیدار را دوچندان کند تا هواداران تراکتورسازی روز پنج‌شنبه بازی زیبایی در ورزشگاه 70 هزارنفری یادگار امام ببینند.

ساغلام که پس از دیدار مقابل گسترش فولاد در نشست خبری از انتظارات خود نسبت به هواداران سخن گفته بود این هفته می‌تواند هواداران بیشتری در سکوها ببیند تا رضایت از حضور هواداران در چهره وی نمایان باشد.

روز پنج‌شنبه هواداران تراکتورسازی هم می‌توانند با حضور پرشور خود در ورزشگاه با حمایت از تیم محبوب خود به سرمربی تیمشان این امید را بدهند که همچون گذشته در کنار تیمشان هستند و ساغلام را در تبریز تنها نمی‌گذارند.

گزارش از امیر توپچی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار