معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

خروجی آموزش و پرورش باید انسان ماهر باشد

تهران (پانا) - نشست کارشناسان مسئولان ، کارشناسان امور شوراها ، مدیران مدارس هیات امنایی و وابسته شهرستان های استان تهران باحضور مدیرکل شوراهای وزارت آموزش و پرورش و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خروجی آموزش و پرورش باید انسان ماهر باشد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، محد احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه در سیاست هیچ یک از کشورهای توسعه یافته جداسازی دانش آموزان وجود ندارد، تاکید کرد: مدرسه فضایی است که دانش اموز در آن زندگی اجتماعی را همراه با بازی و نشاط تجربه می کند.

وی ،با تاکید بر مدیریت مشارکتی در مدارس ، تصریح کرد: مدیریت در مدارس باید سیستمی شود و برای اداره مدرسه باید سیستم و مکانیزم تعریف کرد.

احسانی ، با تاکید بر اینکه اگر جهت اداره مدرسه برنامه ریزی صورت نگیرد در رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت موفق نمیشویم ، ادامه داد: خروجی آموزش و پرورش باید انسان ماهر باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با اشاره به اینکه ،انسان ماهر انسانی است که بتواند از پس نیازهای فردی و اجتماعی خود برآید و مهارت زندگی کسب کرده باشد ، یادآور شد: در مدرسه باید حریم خصوصی و حریم اجتماعی را به دانش آموزان آموزش بدهیم و شهروندانی آگاه و سالم برای اجتماع تربیت کنیم.

این مقام مسئول ،با تاکید بر اینکه با فشار نمی توان دانش آموزان را تربیت کرد، متذکر شد: با ایجاد مدارسی با طراوت و پر نشاط می توان شرایط رشد و آگاهی را در دانش آموزان ایجاد کرد.

احسانی ،در پایان خاطرنشان کرد: کلاس های فوق برنامه نباید تکرار کلاس های درسی دانش آموزان باشد و باید با روش های خلاقانه بهره وری را در مدارس بالا برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار