استاندار بوشهراعلام کرد: لزوم ساماندهی و ارتقای کیفی جشنواره‌های ورزشی در استان بوشهر

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر بر لزوم ساماندهی و ارتقای کیفی جشنواره‌های ورزشی در استان بوشهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهراعلام کرد: لزوم ساماندهی و ارتقای کیفی جشنواره‌های ورزشی در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با هیئت‌های ورزشی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت توجه به ورزش اظهار داشت: توجه به ورزش امری مهم است و تقویت زیرساخت‌های ورزشی و همچنین حمایت از هیئت‌ها و ورزشکاران و حمایت از ورزش همگانی در دستور کار مدیریت استان قرار دارد.

وی با اشاره به حضور چشمگیر بانوان در ورزش استان افزود: بانوان ورزشکار سهم بسزایی در افتخارات ورزشی استان دارند و موفقیت‌های ملی و بین‌المللی بانوان ورزشکاران استان موید این ادعاست.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت از هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی بویژه در اردوها و مسابقات برون استانی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا ورزشکاران در تامین هزینه ایاب و ذهاب و اسکان و تغذیه با مشکل مواجه نشوند.

گراوند با اشاره به بحث نشاط اجتماعی تصریح کرد: طرح نشاط اجتماعی از استان بوشهر آغاز شد و اکنون در سراسر کشور در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم این طرح را به طور کامل و با موفقیت ادامه دهیم.

استاندار بوشهر بر لزوم ساماندهی و ارتقای کیفی جشنواره‌های ورزشی در استان بوشهر تاکید کرد و گفت: جشنواره‌های ورزشی باید سر و سامان پیدا کنند و با این جشنواره‌ها می‌توانیم ورزشکاران استان را برای مسابقات کشوری و بین‌المللی آماده کنیم.

گراوند ابراز داشت: ورزشکاران در واقع سفرای استان بوشهر هستند و موفقیت و سربلندی آنها موجبات افتخار برای تمام مردم استان بوشهر است و حمایت و پشتیبانی از تک تک ورزشکاران وظیفه مسئولان است.

وی با اشاره به لزوم حمایت پتروشیمی‌ها از ورزش استان نیز اظهار کرد: به طور جدی با پتروشیمی‌ها مذاکره می‌کنیم و راهکارهای کمک پتروشیمی‌ها به ورزش و ورزشکاران را بررسی می‌کنیم و امیدوار هستم که به نتایج خوب و قابل قبولی برسیم.

گراوند با اشاره به راه‌اندازی مجموعه ورزش‌های آبی در دهکده گردشگری نیز بیان کرد: مشکل زیست محیطی این مجموعه رفع شده و با تامین اعتبارات لازم نسبت به اجرای این پروژه اقدام می‌کنیم.

در این نشست، احمد بهروزیان‌فر مدیر کل ورزش و جوانان و تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی استان نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار