برگزاری همایش انجمن اولیاءو مربیان درورامین

ورامین (پانا)-همایش روسای انجمن اولیاء و مربیان با محوریت آسیب های نو پدید و روشهای خود مراقبتی در مدارس ورامین بر گزارشد.

کد مطلب: ۸۰۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش انجمن اولیاءو مربیان درورامین

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، به همت کارشناسی انجمن اولیاءومربیان ،دومین همایش روسای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ورامین با موضوع آسیب های نو پدید و روشهای خود مراقبتی دردبستان علوی منطقه و با حضورعلی اکبر فراتی معاون آموزش متوسطه ومحمد رضا لاری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان برگزارگردید .

در این همایش، ابتدا محمد رضا لاری معاون آموزش ابتدایی ، در سخنانی بر اهداف انجمن اولیاء و مشارکت آنها در امور مدرسه تاکید نمود ودرادامه ازمدیران مدارس ورئیس انجمن های برتر مدارس که رتبه های وزارتی و استانی و منطقه ای کسب نموده بودند و هم چنین از مدارس تلاشگر و فعال در حوزه انجمن اولیا و مربیان تقدیر بعمل آمد.

سپس اعظم نائینیان کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان منطقه نیز از حضور مدعوین تقدیر نمود و در رابطه با چگونگی کسب رتبه های مدارس و سهمیه منطقه توضیحاتی را مطرح کرد.

در بخش دیگری ازجلسه ،غفاری مدرس آموزش خانواده منطقه در رابطه با موضوع جلسه، آسیب های نو پدید و روشهای خود مراقبتی، مباحث مهمی را بیان کرد و رفیعی از اعضای شورای انجمن اولیاء آموزش و پرورش ورامین نیزدر خصوص همراهی و همفکری اعضای انجمن اولیاء ومربیان ، در پیشبرد فعالیتهای مدارس مطالبی را ارائه نمود.

/خبرنگار :مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار