معاون پرورشی و فرهنگی ناحیه ۷ مشهد در مصاحبه با پانا

مهم ترین نگرانی ما حفظ جایگاه معاونین پرورشی و تربیتی است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی ناحیه 7 مشهد مهم ترین بحث و دغدغه معاونین پرورشی و تربیتی را حفظ شخصیت و جایگاه معاونین در مسیر دانش و شکوفایی دانش آموزان برشمرد.

کد مطلب: ۸۰۲۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین نگرانی ما حفظ جایگاه معاونین پرورشی و تربیتی است

سید محمد اسماعیل اصغر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، ضمن تبریک هفته امور تربیتی به تبین و تشریح فعالیت های تربیتی وپرورشی در حوزه کاری خود پرداخت

وی گفت: امسال ما برنامه ویژه ای برای معاونین پرورشی و تربیتی در هفته امور تربیتی داریم یعنی در مدرسه از معاونین توسط مدیر و دانش آموزان تقدیر و تشکر می شود و از طرف اداره معاونین به اردوگاه ثامن الائمه دعوت می شوند تا از آنها تقدیر و تشکر بیشتر به عمل آید.

وی افزود : معاونین ما در مدارس 86 هدف را دنبال می کند اما در حوزه آموزشی 8 مورد را، پس می توان نتیجه گرفت که عمده کارها به دوش معاونین پرورشی و تربیتی است و هرساله این عدد افزایش پیدا می کند و معاونین ما با ایثار و فداکاری خود به بهترین نحو آن را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات معاونین ما تعداد و حجم کار ها است ماباید با وضعیت جدید یعنی چالش ها، بحران اقتصادی و اجتماعی، بروز ناهنجاری ها، عدم وجود نیروی متخصص و کمبود ها بتوانیم بر روی داش آموزان اثر گزار باشیم.

وی در ادامه گفت: ما تعداد 200 معاون پرورشی و نزدیک به 50 مربی تربیتی داریم امیدواریم مهم ترین بخش فعالیت های معاونین پرورشی و تربیتی زنده کردن و شکوفایی استداد های نهفته دانش آموزان باشد.

اصغر زاده در پایان گفت: تنها راهبرد در کارها استفاده از استعدادهای دانش آموزان در امور پرورشی است و خوشبختانه با رویکرد جدید آوزش و پرورش یعنی حذف بیشتر چالش ها برای دانش آموزان و دغدغه کمتر برای دانش آموزان در میر شاداب سازی و مسائل تربیتی بیشتر پیش برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار