عباسعلی محترمی در گفتگو با پانا

همه فعالیت‌هادر حوزه تربیتی و پرورشی باید رنگ و لعاب خدایی داشته باشد

کدکن (پانا) : معاون پرورشی و فرهنگی منطقه کدکن به تبین و تشریح فعالیت های تربیتی وپرورشی در حوزه کاری خود پرداخت

کد مطلب: ۸۰۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
همه فعالیت‌هادر حوزه تربیتی و پرورشی باید رنگ و لعاب خدایی داشته باشد

عباسعلی محترمی، در گفت و گو باخبرنگار پانا با اشاره به گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک ۸ اسفندروز امور تربیتی به همه مربیان زحمتکش سراسر کشور وخصوصاً مربیان متعهد و دلسوز منطقه کدکن که دراین عرصه مهم تربیتی بدون هیچ چشم داشتی تلاش و فعالیت دارند تبریک گفت.
معاون پرورشی کدکن افزود: در جلساتی که با همکاران پرورشی برگزار شده این بحث رامطرح کردم باید نگاهشان را وسیع ترکنند و صرفاً به ابلاغ نگاه نکنند چه بسا در حوزه پرورشی امروز، شما باید از جان و مال و وقت خود مایه بگذارید.
وی در ادامه گفت: درهفته امورتربیتی، تجلیل ازمربیان آموزشگاها باهمکاری دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی درقالب فعالیت(سپاس مربی)، دیدار با رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه، دیداربا امام جمعه شهر کدکن، غبارروبی مزار شهدا و لوح تقدیر و صرف نهار از برنامه این معاونت در این هفته اشاره نمود.
وی درپایان گفت: باتوجه به کمبود نیروی انسانی وکمبود اعتبارات اشاره کرد و از همه مربیان پرورشی که با وجود این کمبودها توانستند مقامات خوبی در استان در سال گذشته کسب نمایند تشکر نمود.

وی اظهار امیدواری نمود تا انشاالله امسال هم بتوانیم در عرصه قرآن وعترت جایگاه خوبی در استان باهمکاری و همفکری مربیان دلسوز و دانش آموزان توانمند این خطه از خاک میهن مان کسب نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار